Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη mankiw | 25 Νοεμβρίου 2009, 14:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αν και αποσπασμένος στην Κ.Υ. του Υπουργείου Παιδείας, θεωρώ πολύ θετική την πρόταση "καθένας να παίρνει αποκλειστικά και μόνο τα μόρια του τόπου υπηρεσίας του", χρόνιο αίτημα των συνδικαλιστικών οργάνων μας και της πλειοψηφίας των καθηγητών και ελπίζω να μην υπάρξουν καθόλου παράθυρα και εξαιρέσεις και για καμία ειδική κατηγορία. Ωστόσο, θα ήθελα και να προτείνω την επέκταση της εν λόγω πρότασης στις προσωρινές τοποθετήσεις των καθηγητών. Συγκεκριμένα, πολλές περιοχές π.χ. Ρόδος, έχοντας μεγάλο αριθμό υπεραριθμων καθηγητών (και για να εξυπηρετηθούν σκοπιμότητες), τους τοποθετούν σε σχολεία περιοχών με πολλά μόρια π.χ. 8 ή 9(ακόμα και όταν είναι γνωστό πως δεν πρόκειται να συμπληρώνουν ωράριο βλ. οικονομολόγος σε γυμνάσιο) και τελικά καταλήγουν να υπηρετούν με διάθεση στο γραφείο της Δ.Ε.(τα γειτονικά σχολεία του οποίου δίνουν 4 μόρια).Ανάλογες περιπτώσεις μπορεί να ειπωθούν και στις περιοχές των κυκλάδων με καθηγητές να τοποθετούνται προσωρινά στην αμοργό, το κουφονήσι κτλ και να υπηρετούν τελικά στο γραφείο της νάξου. Συνολικά, η αδικία των μορίων δεν συνίσταται μόνο στις αποσπάσεις των περιζήτητων φορέων αλλά και στις (προσωρινές τοποθετήσεις) του ΠΥΣΔΕ. Προτείνω την εφαρμογής της συγκεκριμένης διάταξης και στις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών. Κάθε καθηγητής να παίρνει τα μόρια της πόλης που υπηρετεί, ακόμα και όταν για μισθολογικούς λόγους (και υπάρχουσες σκοπιμότητες) έχει τοποθετεί σε σχολεία με υψηλότερη μοριοδότηση