Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Kyriakos | 27 Ιουνίου 2015, 10:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Χαίρετε κύριοι/ες, ειμαι αναπληρωτής εκπαιδευτικός της Ειδικής Αγωγής(Ε.Α.). Αυτό που δεν έχω αντιληφθεί στο νέο νομοσχέδιο, που προφανώς απαντάει επιτυχημένα στην ανακολουθία της διοίκησης όσο αφορά της προυπηρεσίας των αναπληρωτών τα έτη 2010-15, είναι ο λόγος ή η λογική (αν υπάρχει) με βάση την οποία ένας καθηγητής της Ειδικής Αγωγής αποκλείεται στην ουσία απο τους πίνακες της Γενικής με δεδομένο ότι τουλάχιστον στην Βθμια που υπηρετώ, για να είναι κάποιος εκπαιδευτικός της Ε.Α. θα πρέπει εν πρώτης να είναι της Γενικής και κατόπιν να ειδικευθεί και αποκτήσει τα κατάλληλα εφόδια-προσόντα.Πως δηλαδή εκπαιδευτικοί με πολυετή εμπειρία σε φροντιστηριακές ή σχολικές τάξεις, αποκλείονται στην ουσία από το να προσφέρουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες τους στην Γενική εκπαίδευση, μόνο και μόνο επειδή κρίνοντας και με τα κριτήρια του νόμου που ίσχυε όταν πήραν αυτή την απόφαση, προτίμησαν την δεδομένη συγκυρία την Ε.Α. ;