Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Σπύρος | 3 Δεκεμβρίου 2009, 20:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι ιδέες σας είναι σωστές. Ιδιάιτερα σωστή ο διορισμός ανά σχολείο ή ανά διεύθυνση όπως συμβαίνει και με τις άλλες προκηρύξεις του ΑΣΕΠ.Το μεταβατικό στάδιο θα πρέπει να το συγκεκριμενοποιήσετε. Προτείνω την κατάργηση της ωρομισθίας. Είναι πραγματικά κοροϊδία. Υπογράφεις υπευθυνη δήλωση ότι δεν διδάσκεις αλλού ή δεν έχεις εταιρεία ένω κάτι τέτοιο φυσικά και δεν τηρείται.Πως θα ζήσεις με τα λεφτά της ωρομισθίας;¨ολοι κάνουν ιδιαίτερα και δουλεύουν μαύρα σε φροντιστήρια. Ολα τα αρνητικά σχόλια στα μέτρα που προτείνονται οφείλονται στο εμπόριο ελπίδας που δινόταν με αυτά τα μόρια για να διοριστείς μόνιμος τελικά. Δώστε ένα τέρμα με την κατάργηση των ωρομίσθιων καθηγητών. Η Μόνιμος ή αναπληρωτής έστω καθηγητής με μισθό για να μην νιώθεις ως ωρομίσθιος ο παρακατιανός του σχολείου και να κάνεις καλύτερα τη δουλειά σου. Και κάτι άσχετο. Μην καταργήσετε τη βάση του δέκα, ή αν το κάνετε μειώστε κατά 50% τους εισακτέους.Η ποσότητα αντιστρατεύεται την ποιότητα. Κατευθύνετε τον πολύ κόσμο στα ΙΕΚ αναβαθμίζοντας τα. Οι περισσότεροι εφόδια για δουλειά ψάχνουν όχι ανώτερη μόρφωση και έιναι λογικό