Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 3 Δεκεμβρίου 2009, 20:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τρεις προτάσεις από μέσα από την εκπαίδευση. -Για τους Δ/ντες εκπαίδευσης,θα πρέπει κατα την γνώμη μου να έχουν υπηρετήσει σε διοικητική θέση, δηλαδή σε γραφείο της Διέυθυνσης, τουλάχιστον δύο χρόνια.Οι περισότεροι κάνουν σημαντικά διοικητικά λάθη και έχουν μαύρα μεσάνυχτα. -Για τους δ/ντες σχολείων μια άποψη που θα αποκλείσει ακατάλληλους ψυχικά (δεν μπορείτε να φανταστείτε ποόσοι υπάρχουν)αλλά από την άλλη κατάληλους κατά τα το σύστημα(με όλα τα μόρια,τα χαρτιά και τις περγαμηνές κτλ). Η δίοικηση αφού εξατάσει για κάθε σχολείο τους υποψηφίους και καταλήξει (με όποιο σύστημα επιλεχθεί)να θέτει τους δύο επικρατέστερους σε ψηφοφορία από τους γονείς των παιδιών.Έτσι θα αποφύγουμε φαινόμενα όπου άνθρωποι έχουν όλα τα ΄΄τυπικά΄΄ προσόντα αλλά δεν έχουν την ΄΄εξωθεν καλή μαρτυρία΄΄ δηλαδή την αποδοχή της κοινωνίας(βλέπε και υπόθεση 14ου ΔΣ Ρόδου). Έτσι και οι γονείς θα συμμετέχουν και θα έχουν λόγω στην εκπαίδευση των παιδιών τους, που κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να τους έχουν δωθεί και άλλες αρμοδιότητες όπως στο να επιλέγουν τους εκπαιδευτικούς των παιδιών τους, μεαυτό τον τρόπο θα υπήρχε άμυλα μεταξύ των εκαπαιδευτικών για το άριστο. -Σχολικοί σύμβουλοι ποιός τους ελεγχει; εξαφανισμένοι, στα σπίτια τους οι περισσότεροι , με την δουλοειά τους πάντως δεν ασχολούνται. Και για τις τρείς περιπτώσεις πάντως κατά την γνώμη μου θα πρέπει να υπάρχουν γραπτές και μόνο γραπτές εξετάσεις.