Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΔΩΡΑ | 3 Δεκεμβρίου 2009, 21:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαβάζοντας και ξαναδιαβάζοντας τα εκατοντάδες μυνήματα απελπισμένων,αδικημένων,απογοητευμένων από τις συνεχείς αλλαγές του τρόπου πρόσληψης εκπαιδευτικών, ένα συμπέρασμα βγαίνει. -ζητάμε ένα δίκαιο,αξιοκρατικό σύστημα πρόσληψης βασισμένο σε ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτήρια -ένα σύστημα που δε θα αδικεί κανέναν, ούτε αυτόν που έχει επιτύχει σε παλαιότερους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, ούτε αυτόν που σπειρί-σπειρί έχει μαζέψει προυπυρεσία. -ποια, όμως ,είναι πραγματικά τα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτήρια? 1.ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ ΚΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ 2.ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ 3.ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΕ ΑΣΕΠ 4.ΟΛΗ Η ΑΠΟΚΤΗΘΕΙΣΑ ΠΡΟΥΠΥΡΕΣΙΑ. 5.ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 6.ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΙΔΙΩΝ 7.ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ Είναι δικό σας μέλημα να σκεφτείτε το δικαιότερο τρόπο μοριοδότησης ώστε ο καθένας να συγκεντρώσει αθροιστικά τα μόρια που του αναλογούν,αφού όλες οι κυβερνήσεις, κατά καιρούς, κάτι του ζητούσαν και αυτός...... έτρεχε να ΜΑΖΕΥΕΙ.