Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΝΑΝΣΥ | 27 Ιουνίου 2015, 12:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πώς γίνεται να μετρήσει η προϋπηρεσία σε πίνακα στον οποίο δεν θα κάνουν ποτέ διορισμούς; Φτάνει πια η κοροϊδία. Αυτό είναι εγκλωβισμός και αφανισμός των δασκάλων και των νηπιαγωγών με μεταπτυχιακό. Επειδή ορισμένοι επαναπαύτηκαν στον ΑΣΕΠ και δεν έτρεχαν στις γωνιές της Ελλάδας για να μαζέψουν προϋπηρεσία, έχουν βάλει στο στόχαστρο αυτούς που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια. Εργαζόμαστε εδώ και χρόνια στην παράλληλη στήριξη σε σχολεία της ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. Τα πτυχία μας είναι πτυχία ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ και η περαιτέρω εξειδίκευσή μας αφορά την ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Οι περισσότεροι από εμάς, έχουμε επιτυχίες στον ΑΣΕΠ, και καλούμαστε εξαιτίας της ελλείψεις των εκπαιδευτικών ΠΕ61 και ΠΕ71,να καλύπτουμε τα κενά της Ειδικής Αγωγής στα ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. Η προυπηρεσία μας έχει αξία μόνο στον πίνακα που είναι το βασικό μας πτυχίο, στον πίνακα ειδικής αγωγής είναι εικονική! Σεβαστείτε την ομόφωνη απόφαση της ΔΟΕ, σεβαστείτε τους κόπους και τις θυσίες μας! Απαιτούμε ΙΣΑΞΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ, ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ, ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!