Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη p.p | 3 Δεκεμβρίου 2009, 21:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητή κ. Υπουργέ Θέλω να σας αναφέρω το σκεπτικό μου όσον αφορά τις μετατάξεις εκπαιδευτικών σε ανώτερη βαθμίδα. Σε τι εξυπηρετεί το γεγονός όταν κάνει κάποιος εκπαιδευτικός μετάταξη σε ανώτερη βαθμίδα να χάνει την Οργανική του θέση; Συγκεκριμένα έχω σπουδάσει στο εξωτερικό και μου αναγνωρίστηκε το πτυχίο σαν απόφοιτος Τ.Ε.Ι. χωρίς να λάβουν υπόψη τους την κοινοτική οδηγία που έπρεπε το πτυχίο να αναγνωριστεί σαν απόφοιτος Α.Ε.Ι. Διορίστηκα εδώ και 20 χρόνια σαν εκπαιδευτικός ΠΕ20 και διδάσκω το μάθημα της πληροφορικής . Μετά από χρόνια έρχεται το Υπουργείο Παιδείας και μου αναγνωρίζει το πτυχίο σαν απόφοιτος Α.Ε.Ι. ΠΕ19 . Θέλω να κάνω μετάταξη από ΠΕ20 σε ΠΕ19 που το δικαιούμαι , αλλά χάνω την οργανική μου θέση που κατέχω 20 χρόνια και υπάρχει περίπτωση να πάω και σε άλλη περιοχή. Δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό του νομοθέτη, διότι πληροφορική διδάσκω τώρα σαν ΠΕ20 Πληροφορική θα διδάξω και σαν ΠΕ19 για ποιόν λόγω να χάσω την Οργανική μου θέση και να διαλύσω την οικογένειά μου αν πάω και σε άλλη περιοχή; Είμαι της γνώμης πως πρέπει να ενθαρίνονται οι συνάδελφοι να αποκτούν πτυχία ανώτερα και να δικαιώνονται και όχι να μένουν στάσιμοι.