Κατά την αποψή μου οι Τομείς θα πρέπει να καταργηθούν και οι αρμοδιότητες τους (διδακτικό έργο κλπ) να μεταφερθούν στο Τμήμα ή/και τη Σχολή, για τους παρακάτω λόγους:
1. συντηρούν και συνεισφέρουν στη γραφειοκρατία, ενώ οι αποφάσεις λαμβάνονται με ολιγομελέις πλειοψηφίες.
2. συντελούν στην διατήρηση γνωστικών αντικειμένων (με την επίτευξη συμμαχιών μικρής κλίμακας)που θα έπρεπε είτε να καταργηθούν είτε να διευρυνθούν είτε να συγχωνευθούν με άλλα γνωστικά αντικείμενα, που ανήκουν όμως σε άλλους τομείς.
3. συνέπεια του προηγουμένου είναι η έλλειψη συνεργασίας μελών ΔΕΠ από διαφορετικούς τομείς στη διδασκαλία μαθημάτων, που ανήκουν ή άπτονται, διαφορετικών αλλά συναφών γνωστικών αντικείμενων.
4. περιχαράκωση γνωστικών αντικειμώνων-διδακτικου έργου με αρνητικές συνέπειες στην ανανέωση ΔΕ και στον προγραμματισμό θέσεων ΔΕΠ.
Κατά την αποψή μου οι Τομείς θα πρέπει να καταργηθούν και οι αρμοδιότητες τους (διδακτικό έργο κλπ) να μεταφερθούν στο Τμήμα ή/και τη Σχολή, για τους παρακάτω λόγους: 1. συντηρούν και συνεισφέρουν στη γραφειοκρατία, ενώ οι αποφάσεις λαμβάνονται με ολιγομελέις πλειοψηφίες. 2. συντελούν στην διατήρηση γνωστικών αντικειμένων (με την επίτευξη συμμαχιών μικρής κλίμακας)που θα έπρεπε είτε να καταργηθούν είτε να διευρυνθούν είτε να συγχωνευθούν με άλλα γνωστικά αντικείμενα, που ανήκουν όμως σε άλλους τομείς. 3. συνέπεια του προηγουμένου είναι η έλλειψη συνεργασίας μελών ΔΕΠ από διαφορετικούς τομείς στη διδασκαλία μαθημάτων, που ανήκουν ή άπτονται, διαφορετικών αλλά συναφών γνωστικών αντικείμενων. 4. περιχαράκωση γνωστικών αντικειμώνων-διδακτικου έργου με αρνητικές συνέπειες στην ανανέωση ΔΕ και στον προγραμματισμό θέσεων ΔΕΠ.