Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Στέλλα | 27 Ιουνίου 2015, 16:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προϋπηρεσία αναπληρωτών ΠΕ60.50 & ΠΕ70.50. Δε θέλω να μακρηγορώ ούτε να αναλύω τα της ενιαίας εκπαίδευσης. Θα έπρεπε όλοι όσοι εργάζονται στο χώρο της εκπαίδευσης να έχουν γνώση αυτής, των όσων προστάζει και των όσων κηρύττει. Είμαστε εκπαιδευτικοί με πτυχίο στη ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ και με τίτλο σπουδών ανάλογο. Για κακή μας τύχη έχουμε και επιπλέον προσόντα, έχοντας αποκτήσει εξιδείκευση σε θέματα που άπτονται της αναπηρίας. Έχουμε εργαστεί σε παράλληλη στήριξη και σε τμήματα ένταξης σε ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, βοηθώντας μαθητές που βρίσκονται σε ΓΕΝΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ να ενταχθούν. Αυτά τα επιπλέον προσόντα, δίνουν το δικαίωμα στο υπουργείο να μας επιλέγει και να μας τοποθετεί σε θέσεις ανάλογες. Αν δεν υπήρχε ο πίνακας των ΠΕ60.50 & ΠΕ70.50 και ΟΙ προσλήψεις γινόταν μόνο από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών, πάλι θα είχαμε προτεραιότητα για την πλήρωση αυτών των θέσεων γιατί - καλώς ή κακώς - έχουμε μέσα από σπουδές, λάβει επιπλέον γνώσεις. Τι σημασία έχει αν η θέση στον πίνακα αναπληρωτών κάποιου είναι 2000; Αν ανοίξει θέση στις δομές "ειδικής αγωγής" είναι λογικό να προτιμηθεί,ακόμα και αν ο πίνακας έχει σταματήσει στο 1000...Είναι λογικό να προτιμηθεί ο υποψήφιος 1001 ή ο 2000 με τις κατάλληλες γνώσεις και εμπειρία;;Είμαστε εκπαιδευτικοί ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ με εξειδίκευση. Δεν είναι δυνατόν να μας τιμωρούν σε ανεργία επειδή κάποιοι επαναπαύτηκαν με τον ΑΣΕΠ του 2008.