Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 3 Δεκεμβρίου 2009, 21:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία υπουργέ είμαι ένας δάσκαλος με 27/ετή μάχιμη υπηρεσία στην τάξη.Είμαι από αυτούς τους δασκάλους που σέβεται και υπηρετεί με ιδιαίτερη ευθύνη και ευαισθησία τη θέση που έχω στο χώρο της εκπαίδευσης.Έχω την τύχη να είμαι καθημερινά ανάμεσα σε παιδιά να ζω κιεγώ μαζί τους να <> και να <>. Από την άλλη διάφορες καταστάσεις μας απογοητεύουν.Είχα την ατυχία το 2007 να υποβάλλω αίτηση για διευθυντής και να υποστώ το <> της συνέντευξης και των διαπαραταξιακών ανίερων συμφωνιών στις οποίες συνειδητά δεν συμμετείχα.Το αποτέλεσμα ήταν να βρεθώ εκτός των πινάκων των διευθυντών, στη <> παρότι τα πραγματικά μετρήσιμα μόριά μου ήταν πολύ περισσότερα από κάποιους επιτυχώντες <>.Για να υπάρξει αξιοκρατία στις συγκεκριμένες κρίσεις επιβάλλεται να καταργηθεί η συνέντευξη και να βρεθεί ένας αλλος τρόπος για τη στελέχωση της θέσης των διευθυντών.Επίσης τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά δεν μεταφράζονται πάντα σε ικανότητα διοίκησης μιας σχολικής μονάδας.Ένα άλλο σημείο που πρέπει να προσεχθεί στις κρίσεις είναι τα χρόνια που υπηρετεί ένας δάσκαλος σε ένα σχολείο.Κανείς δεν πονάει περισσότερο ένα σχολείο από ένα δάσκαλο που το υπηρετεί πολλά χρόνια.Τα περισσότερα μόρια για όποιον διεκδηκεί θέση διευθυντή στο σχολείο που υπηρετεί για περισσότερα από 15 χρόνια θα έπρεπε να είναι τα μόρια αυτά της αγάπης για το σχολείο του και της αναγνώρισης.Ευχαριστώ για το χρόνο που μου διαθέσατε κι ελπίζω να βοήσησα κι εγώ λίγο.