• Σχόλιο του χρήστη 'Στεφανία Σ.' | 27 Ιουνίου 2015, 17:20

    Η ειδική αγωγή, δεν αποτελεί ένα μέρος της εκπαίδευσης στο οποίο αρκεί να έχεις αποκτήσει κάποια εξειδίκευση ωστε να διδάξεις! δεν είναι η εκπαιδευση φιλοσοφικό τμήμα όπου μπορείς να επιλέξεις το κλασικό και να ειδικευτείς στα αρχαία ή το νεοελληνικό και να ειδικευτείς κάπου αλλού, αλλά παράλληλα να διαθέτεις και την δυνατότητα να διδάξεις και όλα τα άλλα θεωρητικά μαθήματα! Αν κάνω μεταπτυχιακό στην ψυχολογία θα θεωρούμε ψυχολόγος;; γνωρίζω ήδη το αντεπιχείρημα.. "μιλάμε για την εκπαίδευση, η οποία πρέπει να είναι ενιαία και να μην διακρίνεται σε Ειδική και Γενική".. και ρωτώ: Είναι έτοιμη η κοινωνία για μια τέτοια ενοποίηση;; Αν θέλουμε να μιλάμε για ποσόστωση και για συμμετοχή στην ειδική αγωγή των εκπαιδευτικών γενικής με μεταπτυχιακό ή ακόμη και για πρόταξη των μεταπτυχιακών έναντι του βασικού τίτλου σπουδών, τότε ας καταργηθεί το τμήμα ειδικής αγωγής (απο το οποίο είμαι έτοιμη να αποφοιτήσω). Αν ο βασικός τίτλος σπουδών μου έχει την ίδια σχεδόν ισχύ με τα μεταπτυχιακά, ας γίνει έτσι. Μπορούμε όμως να μιλάμε για την αρχη της ενοποίησης, όπως διάβασα σε άλλα σχόλια, εφόσον κατέχουμε την αρχή της εμπορευματοποίησης στην εκπαίδευση? και να το θέσω και διαγορετικά, πόσο δίκαιο είναι να απαξιώνεται ο βασικός τίλος σπουδων μου στη ειδική αγωγή, επειδή κάποιοι έιχαν την οικονομικη δυνατότητα να "αγοράσουν" ένα μεταπτυχιακό ως εισιτήριο ένταξης στον πίνακα...?? ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ, και προσθέτω, ότι η εισαγωγή μου και πολλών αλλων στην ειδική αγωγή, ήταν ΕΠΙΛΟΓΗ και οχι λύση ανάγκης, επειδή ο κλαδος του βασικού τίτλου σπουδων μου δεν είχε πλέον αποκατάσταση.