Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Μπόλη Χριστίνα | 3 Δεκεμβρίου 2009, 21:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Aξιότιμη κ. Υπουργέ, Θα ήθελα να τονίσω ότι οι αναπληρωτές που θα συμπληρώνουν ένα χρόνο προϋπηρεσία και είναι ήδη επιτυχόντες σε έναν ΑΣΕΠ και που ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ απέκτησαν την προϋπηρεσία που έχουν δεν θα έπρεπε να ξαναδώσουν. Και αυτό γιατί οργάνωσαν τη ζωή τους με βάση αυτούς τους κανόνες. Ήξεραν δηλαδή ότι εάν έχουν μια επιτυχία στον ΑΣΕΠ και 24 μήνες προϋπηρεσία θα έμπαιναν μόνιμοι.Έχουν διαβάσει μια υπέρογκη ύλη. Ειδικά αν είναι φιλόλογοι. Και κάτι άλλο. Το να διαβάζει κάποιος μια υπέρογκη ύλη και να διαπρέπει δεν σημαίνει ότι είναι ικανός να μπει στην τάξη. Μπορεί να διαθέτει το γνωστικό να στερείται όμως των κοινωνικών δεξιοτήτων που είναι κάτι παραπάνω από βασικό για να μπει ο εκπαιδευτικός στην τάξη.Πώς θΑ ΤΟ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ? Για αυτό και σε ΚΑΜΙΑ χώρα του εξωτερικού δεν δίνουν εξετάσεις οι ενήλικες, αλλά υπάρχουν οι δια βίου επιμορφώσεις και οι αξιολογήσεις, όχι όμως σαν να είναι φοιτητές οι εκπαιδευτικοί. Έαν θέλετε ζητείστε υψηλό βαθμό πτυχίου όταν είναι φοιτητές. Αξιολογείστε συνολικά το ανθρώπινο δυναμικό που υπάρχει στους πίνακες, (ποιοι από αυτούς έχουν μεταπτυχιακό σε συμβουλευτική και ψυχολογία μήπως είναι απαραίτητη ή παρουσία τους στα σχολεία) και μην ακυρώνετε εκπαιδευτικούς που μπαίνουν στην τάξη αυτή τη στιγμή -γιατί έτσι αισθάνονται οι εκπαιδευτικοί- και έρχονται σε καθημερινή επικοινωνία με τους μαθητές και τις μαθήτριες. Η ψυχολογία τους πρέπει να είναι σε καλό επίπεδο. Πότε λοιπόν επιτέλους θα μπουν στα ελληνικά σχολεία ειδικοί συμβουλευτικής ή ψυχολόγοι; Πόσα κρούσματα βίας θα πρέπει να μετρήσουμε; Στο σχολείο που υπήρξε το θανατηφόρο περιστατικό πέρσι εάν υπήρχε ειδικός συμβουλευτικής πέρσι θα είχε παρατηρήσει πως ο μαθητής δεν μίλαγε σε κανέναν και θα είχε πιθανώς αποφευχθεί αυτό.Στο σχολείο που σκοτώσανε τον Άλεξ ο ειδικός συμβουλευτικής ή ο σχολικός ψυχολόγος θα είχε παρατηρήσει την επιθετικότητα των παιδιών και θα είχε δουλέψει μαζί τους κάτι που οι εκπαιδευτικοί δεν προλαβαίνουν να κάνουν γιατί πρέπει να "βγάλουν την ύλη" ή και και γιατί δεν έχουν πάντα τη σωστή κατάρτιση. Στο σχολείο που δουλεύω φέτος και που κάνω δυομιση ώρες να πάω και δυόμιση ώρες να επιστρέψω -και με ένα παιδί κάτω των δύο ετών-(που είναι τα κοινωνικά κριτήρια; δεν υπήρχε άραγε σχολείο πιο κοντά;και το κάνω για πλάκα αφού τα μόρια δεν τα συγκεντρώνω για μόνιμο διορισμό ακόμα;) καθημερινά και σε συνεργασία με το σύλλογο ασχολούμαι με παιδιά με χαμηλή αυτοεκτίμηση και με γενικότερα προβλήματα συμπεριφοράς. Πιστεύω ότι είναι άμεση ανάγκη και κοινωνικό αίτημα να μπουν στα σχολεία ειδικοί συμβουλευτικής και σχολικοί ψυχολόγοι, όπως άλλωστε υπάρχουν και στα σχολεία του εξωτερικού εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία