Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Σπουδαστές ΕΠΠΑΙΚ ΑΣΠΑΙΤΕ Πάτρας | 3 Δεκεμβρίου 2009, 21:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι σπουδαστές του Ετήσιου Προγράμματος Παιδαγωγικής Κατάρτισης της ΑΣΠΑΙΤΕ Πάτρας αποφασίσαμε να συμμετέχουμε στη Διαβούλευση του Υπουργείου Παιδείας κάνοντας τα εξής δύο σχόλια: 1) Στη χώρα μας συζητείται χρόνια τώρα το θέμα της παιδαγωγικής κατάρτισης και κατά πόσο οι εκπαιδευτικοί, που διορίζονται, την κατέχουν ή όχι. Με δεδομένο ότι στο Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης διδασκόμαστε 16 μαθήματα Παιδαγωγικών και Ψυχολογίας (κατά πολύ περισσότερα από όσα διδάσκονται στις λεγόμενες καθηγητικές σχολές), ασκούμαστε στη διδακτική σε πραγματικές συνθήκες σχολείου και εκπονούμε πτυχιακή εργασία παιδαγωγικού θέματος, θεωρούμε άκρως δίκαιο το γεγονός, ότι οι έχοντες το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Κατάρτισης της ΑΣΠΑΙΤΕ προηγούνται για αυτό, τόσο στους πίνακες όσο και στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, και πιστεύομε απόλυτα πως αυτό θα πρέπει να συνεχίσει να ισχύει. 2) Ως μελλοντικοί εκπαιδευτικοί , οι περισσότεροι εκ των οποίων ασχολούμαστε χρόνια με την εκπαίδευση θεωρούμε πως οι όποιες αλλαγές στις προσλήψεις αποφασιστούν από το Υπουργείο Παιδείας, θα πρέπει να γίνουν μετά από μια ουσιαστική μεταβατική περίοδο 4 – 5 ετών. Αυτό είναι δίκαιο και για τους εκπαιδευτικούς, που έχουν προγραμματίσει τη ζωή τους με βάση ένα σύστημα προσλήψεων, που ισχύει μέχρι σήμερα (πίνακες ωρομίσθιων – αναπληρωτών), αλλά και για τους νεότερους, μελλοντικούς εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θα γνωρίζουν με ποιον τρόπο θα προσλαμβάνονται στο μέλλον και θα προγραμματίσουν και αυτοί τη ζωή τους ανάλογα.