Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη kostas papadopoulos | 3 Δεκεμβρίου 2009, 21:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κυρία υποργέ, Οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ σε τεχνικούς κλάδους εκπαίδευσης που δεν έχουν πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ βρίσκονται σε πολύ δύσκολη θέση, μιας και ενώ πολλοί από αυτούς έχουν πετύχει πολύ υψηλότερες βαθμολογίες και στο μάθημα της ειδικότητας και στα παιδαγωγικά, από τους έχοντες πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ, δεν μπορούν να διοριστούν δίοτι ο νομοθέτης ορίζει ότι είναι παιδαγωγικά ανεπαρκείς. Απαντήστε μου μόνο σε ένα ερώτημα. Πως είναι δυνατόν να διορίζονται άτομα που γράφουν χαμηλότερα πολύ χαμηλότερα από άλλους επειδή απλά και μόνο έχουν ένα πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ; Πως είναι δυνατόν να είναι παιδαγωγικά καταρτισμένοι και να γράφουν χαμηλότερα από τους άλλους; Mε αυτό τον τρόπο καταργείται κάθε έννοια ισότητας και αξιοκρατίας στους γραπτούς διαγωνισμούς ΑΣΕΠ. Θέμα το οποίο μπορεί και να έχει νομικές διαστάσεις αντισυνταγματικότητας. Αλλά και να θέλουν να περάσουν στην ΑΣΠΑΙΤΕ οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ δεν μπορούν, γιατί αν είναι δυνατόν απαιτείται σε πολλές ειδικότητες μέχρι και διδακτορικό μιας και ο αριθμός των θέσεων είναι ελάχιστος. Δώστε μια δυνατότητα διορισμού κάθε χρόνο με ένα συγκεκριμένο ποσοστό και στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ ή έστω αυξήστε τιε θέσεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ.