Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Θεοδώρα Τ. | 27 Ιουνίου 2015, 19:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχολιάζοντας την παράγραφο 4 του άρθρου 47, θεωρώ πως είναι άδικο να μην συνυπολογίζονται οι μεταπτυχιακοί καθώς επίσης και οι διδακτορικοί τίτλοι και στην ΕΙΔΙΚΗ αλλά και στη ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Είμαστε εκπαιδευτικοί με πτυχία ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ με περαιτέρω εξειδίκευση στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Έχουμε δηλαδή το δικαίωμα να εργαστούμε και στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ο κλάδος όμως είναι σαφές πως ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ. Επιπροσθέτως, η λογική ότι η ειδική εκπαίδευση αποτελεί ξεχωριστό κλάδο από τη γενική εκπαίδευση και ότι ο ειδικός παιδαγωγός αποτελεί μια ξεχωριστή επιστημονική και επαγγελματική οντότητα από τον παιδαγωγό βρίσκεται σε αντίθεση με τα διεθνή και ευρωπαϊκά κείμενα. Η εκπαίδευση και η εξειδίκευση για τους ειδικούς παιδαγωγούς πρέπει να αποτελεί ένα επιπλέον προσόν το οποίο θα συμπληρώνει τη βασική τους εκπαίδευση στη γενική αγωγή. Ολοκληρώνοντας λοιπόν, θεωρώ ΠΡΕΠΟΝ και ΔΙΚΑΙΟ να αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία όλων των εκπαιδευτικών ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 που εργάζονται σε δομές ειδικής αγωγής και στον πίνακα ΕΙΔΙΚΗΣ αλλά και στον πίνακα ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.