Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΓΙΑΝΝΗΣ | 27 Ιουνίου 2015, 19:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ΚΑΘΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΣΦΕΡΘΗΚΕ!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΣΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ!! Θα πρέπει να εξετάσει ψυχίατρος όσους εργάζονται στην ειδική αγωγή, δεν γίνεται να πιστεύουν πως είναι ικανότεροι να διδάξουν με ένα σεμινάριο είτε με ένα μεταπτυχιακό. Να μην ικανοποιηθούν οι παράλογες απαιτήσεις τους, πέφτουν στην παγίδα που σκάβουν για τους εκπαιδευτικούς που δούλεψαν μόνο στην γενική αγωγή. Γιατί να μείνουν άνεργοι οι πε70 , 60 και όχι οι .05? Τι διαφορά υπάρχει? Το υπουργείο πρέπει να λάβει υπόψη την προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή να μην αντικαταστήσει όσους δούλεψαν εκεί με νεότερους χωρίς προϋπηρεσία, αφήνοντας ανέργους όσους δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν επιπρόσθετα προσόντα πέρα από το βασικό πτυχίο. Είναι ένα πρόβλημα που αφορά περισσότερο την πρωτοβάθμια η καλύτερη λύση είναι να καταργηθεί η ρύθμιση για τους πε71, 61, δεν υπάρχει καμία λογική να πεταχτούν στην γενική αγωγή όσοι εργάστηκαν στην ειδική αγωγή. Η προϋπηρεσία είναι το σημαντικότερο προσόν και όχι τα βιβλία που διαβάσει κανείς σε προπτυχιακό επίπεδο ή μεταπτυχιακό, διδακτορικό.