Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη σκανδάλης θανάσης πε02 | 3 Δεκεμβρίου 2009, 21:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έχω διαβάσει πολλά μηνύματα συναδέλφων και συμφωνώ με την άποψη των περισσότερων ότι το υπάρχον σύστημα προσλήψεων είναι το καλύτερο, καθώς μοιράζει ισότιμα τις ευκαιρίες ανάμεσα στους νεότερους εκπαιδευτικούς μέσω του γραπτού διαγωνισμού και τη σταδιακή συγκέντρωση των μορίων, και τους παλιότερους που διορίζονται χωρίς να περνάνε απο τις εξαντλητικές εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Οι προτεινόμενες αλλαγές - μέσα στο ασαφές πλαίσιο τους - δεν φαίνεται να ευνοούν κανένα, καθώς εκπαιδευτικοί με μεγάλη εμπειρία πρέπει να αποστηθίζουν αναρίθμητες λεπτομέρειες, για να επιτύχουν στα γραπτά και να διατηρούν την προϋπηρεσία τους, ενώ αυτοί που πρόσφατα αποφοίτησαν, και αν επιτύχουν με καλή βαθμολογία, θα μειονεκτούν απο παλιότερους πυ θα χρειάζονται μια οριακή επιτυχία, αφού άμεσα θα προστίθενται τα μόρια προϋπηρεσίας τους. Επίσης θεωρώ πολύ άστοχη την άποψη για αναγνώριση της προϋπηρεσίας μόνο σε περίπτωση επιτυχίας στο γραπτό διαγωνισμό, καθώς είναι άδικό κάποιος εκπαιδευτικός που δεν έδωσε ή δεν πέτυχε στον ΑΣΕΠ να εκτοπίζεται τελείως για 2 χρόνια. Δεν καταλαβαίνω ακόμη για ποιο λόγο προτείνεται να κλείσουν οι πίνακες φέτος, δεδομένου ότι ο τελευταίος γραπτός διαγωνισμός αφορούσε και την επόμενη σχολική σεζόν. Ελπίζω όλα τα σχόλια να λήφθούν υπόψη και να μην νιώσουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί - ιδίως της δευτεροβάθμιας - για άλλη μια φορά απαξιωμένοι. Ευχαριστώ θερμά