Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Bάσω | 27 Ιουνίου 2015, 20:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σ'ότι αφορά την παρ.4 αρθρο 47 θέλω να αναφέρω ότι αν δεν είναι δυνατόν ο διαχωρισμός πινάκων Ειδικής -Γενικής εκπαίδευσης σε δύο διαφορετκούς πίνακες , τότε θα ηταν σωστό και δίκαιο και ο κάθε εκπαιδευτικός που έχει αποκτήσει προϋπηρεσία στη Γενική εκπαίδευση και πληρεί τα κριτήρια να δουλέψει στην Ειδική π.χ. σεμινάρια μέχρι το 2010, μεταπτυχιακό, διδακτορικό , να μπορεί και αυτός να μεταφέρει τα μόρια προϋπηρεσίας του στον πίνακα της Ειδικής. Θεωρώ δίκαιο και προτείνω να γίνεται αμφίδρομη ανατροφοδότηση των πινάκων. Όχι μόνο οι Ειδικής στη Γενική ,αλλά και οι Γενικής στην Ειδική. Για την αναγνώριση της διπλής μοριοδότησης 2010-2014 στα δυσπρόσιτα δεν μπορεί να ισχύσει από τη στιγμή που είχε προκαθοριστεί ότι όποιος πάει σε δυσπρόσιτο τη περίοδο εκείνη οτι δεν θα μοριοδοτηθεί έξτρα καιέτσι ό καθένας έκανε και τον ανάλογο προγραμματισμό. Και επιπλέον ο εκπαιδευτικός να έχει τη δυνατότητα να επιλέγει το δυσπρόσιτο όπως γινόταν παλιά (ή και τον περασμένο Αυγουστο) καινα μην είναι θέμα τύχης η τοποθέτηση. Στο ζήτημα της αναγνώρισης της προϋπηρεσίας που αποκτήθηκε στην Ιδιωτική εκπαίδευση δεν συμφωνώ από τη στιγμή που τα κριτήρια για την επιλογή εκπαιδευτικών που γίνεται στα ιδιωτικά δεν τα γνωρίζουμε και δεν είναι πάντα αδιάβλητα.π.χ. γνωρίζω συγγενείς ή και σόγια ολόκληρα που δουλεύουν σε ιδιωτικό. Τότε και η εργασία στο Ιδιωτικό φροντιστήριο θα έπρεπε να αναγνωρίζεται