Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΑ | 27 Ιουνίου 2015, 21:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Φτάνει πια η κοροϊδία. Αυτό είναι εγκλωβισμός και αφανισμός των δασκάλων και των νηπιαγωγών με μεταπτυχιακό. Εργαζόμαστε εδώ και χρόνια στην παράλληλη στήριξη σε σχολεία της ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. Τα πτυχία μας είναι πτυχία ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ και η περαιτέρω εξειδίκευσή μας αφορά την ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Πώς γίνεται να μετρήσει η προϋπηρεσία σε έναν πίνακα στον οποίο δεν θα γίνουν ποτέ διορισμούς;; Δηλαδή τι θα λαμβάνουμε;; Εικονική προϋπηρεσία;; Η προϋπηρεσία μας έχει αξία μόνο στον πίνακα που είναι το ΒΑΣΙΚΟ μας πτυχίο!! Σεβαστείτε την ομόφωνη απόφαση της ΔΟΕ, σεβαστείτε την εκπαιδευτική κοινότητα που μας στηρίζει, σεβαστείτε τους κόπους και τις θυσίες μας! ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ ΕΙΔΙΚΗΣ Κ ΓΕΝΙΚΗΣ! ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!