• Σχόλιο του χρήστη 'kostas papadopoulos' | 3 Δεκεμβρίου 2009, 21:53

    Αξιότιμη κυρία υπουργέ, Οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ σε τεχνικούς κλάδους εκπαίδευσης που δεν έχουν πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ βρίσκονται σε πολύ δύσκολη θέση, μιας και ενώ πολλοί από αυτούς έχουν πετύχει πολύ υψηλότερες βαθμολογίες και στο μάθημα της ειδικότητας και στα παιδαγωγικά, από τους έχοντες πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ, δεν μπορούν να διοριστούν δίοτι ο νομοθέτης ορίζει ότι είναι παιδαγωγικά ανεπαρκείς. Απαντήστε μου μόνο σε ένα ερώτημα. Πως είναι δυνατόν να διορίζονται άτομα που γράφουν χαμηλότερα πολύ χαμηλότερα από άλλους επειδή απλά και μόνο έχουν ένα πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ; Πως είναι δυνατόν να είναι παιδαγωγικά καταρτισμένοι και να γράφουν χαμηλότερα από τους άλλους και μάλιστα στο παιδαγωγικό μάθημα; Mε αυτό τον τρόπο καταργείται κάθε έννοια ισότητας και αξιοκρατίας στους γραπτούς διαγωνισμούς ΑΣΕΠ. Θέμα το οποίο μπορεί και να έχει νομικές διαστάσεις με πολλές πτυχές αντισυνταγματικότητας. Αλλά και να θέλουν να περάσουν στην ΑΣΠΑΙΤΕ οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ δεν μπορούν, γιατί αν είναι δυνατόν, απαιτείται σε πολλές ειδικότητες μέχρι και διδακτορικό μιας και ο αριθμός των θέσεων είναι ελάχιστος. Δώστε μια δυνατότητα διορισμού κάθε χρόνο με ένα συγκεκριμένο ποσοστό και στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ, με δυνατότητα παρακολούθησης της ΑΣΠΑΙΤΕ μετά τον διορισμό τους, ή έστω αυξήστε τις θέσεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Έχουν γεμίσει οι πίνακες με επιτυχόντες, μη τους πετάτε στο καλάθι των αχρήστων, με το να τους βάζετε σε μια διαρκή διαδικασία γραπτών διαγωνισμών. Για ποιο λόγο τους χωρίζετε σε δύο κατηγορίες, ΑΣΠΑΙΤΕ (άξιους) και ΜΗ ΑΣΠΕΙΤΕ (ανάξιους); Επιτυχόντες οι οποίοι μάλιστα, πολλούς από αυτούς θα έπρεπε να έχουν διοριστεί μιας και έχουν γράψει πολύ υψηλές βαθμολογίες και ας μην έχουν ΑΣΠΑΙΤΕ. Δώστε ένα τέρμα σε αυτό το ζήτημα της παιδαγωγικής επάρκειας, το οποίο χαρακτηρίζετε από πλήρη ασάφεια και επιπολαιότητα