Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΑΝΔΡΕΑΣ | 3 Δεκεμβρίου 2009, 21:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1) Κατά τη γνώμη μου οι διορισμοί των εκπαιδευτικών θα πρέπει να γίνονται αφού οι ενδιαφερόμενοι έχουν πετύχει σε έναν (1) τουλάχιστον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Τότε, να λαμβάνεται υπ' όψιν η προϋπηρεσία του με σύστημα ανάλογο με το σημερινό. Θεωρώ ότι είναι απάνθρωπο για κάποιον υποψήφιο που πολλές φορές έχει μάλιστα και τεράστιες οικογενειακές υποχρεώσεις να δίνει συνεχώς εξετάσεις στον ΑΣΕΠ μέχρι να διορισθεί. Και τι θα γίνει αν π.χ. ένας υποψήφιος αποτύχει την τελευταία φορά στον ΑΣΕΠ αλλά έχει πετύχει στους προηγούμενους 2 ή 3; Ούτε ωρομίσθιος δεν θα πάει μέχρι τον επόμενο διαγωνισμό; 2) Θα πρέπει επίσης να μπει ένα μέτρο και κάποιο όριο και στους διορισμούς των πολυτέκνων!!! Είναι πολύ άδικο κάποιος πολύτεκνος που έχει π.χ. πτυχίο στις 30 Αυγούστου, χωρίς καμμία αξιολόγηση να προσλαμβάνεται την επομένη (1 Σεπτεμβρίου) σε σχολείο της γειτονιάς του. Θα συνεχίσουν λοιπόν οι ενεξέλεκτοι διορισμοί χωρίς καμμία επιτυχία σε ΑΣΕΠ; Δύο μέτρα και δυο σταθμά λοιπόν; Με εκτίμηση Ανδρέας