Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Θόδωρος | 3 Δεκεμβρίου 2009, 22:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχει καταντήσει ένα παζλ για πολύ δυνατούς λύτες. Τα πράγματα πρέπει και μπορούν να απλοποιηθούν. Το ΑΣΕΠ επιτέλους πρέπει να έχει την ευθύνη για όλες τις κατηγορίες προσλήψεων. Είναι όμως γεγονός ότι οι μέχρι τώρα προσλήψεις των εκπαιδευτικών στο σύνολό τους (υπάρχουν και εξαιρέσεις π.χ ΠΔΣ) ακολουθούσαν μια λογική και επομένως δεν θα πρέπει να αντιμετωπισθούν όπως στον υπόλοιπο δημόσιο τμέα. Η προυπηρεσία θα πρέπει, για κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα, να μοριοδοτείται. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που με πολλές θυσίες έχουν υπηρετήσει σε πολύ δύσκολες περιοχές και έχουν προσφέρει τις υπηρεσίες τους σε πολύ αντίξοες συνθήκες. Όμως κάτι τέτοιο δεν πρέπει να λειτουργεί εκπτωτικά για το επίπεδο της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Επομένως: Η συμμετοχή στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ απαραίτητη για κάθε είδους πρόσληψη των εκπαιδευτικών. Μοριοδότηση για τους εκπαιδευτικούς που έχουν προυπηρεσία. Τέλος, επειδή θέλουμε τους καλύτερους εκπαιδευτικούς για τα παιδιά μας θεωρώ αδιανόητο οποιαδήποτε πριμοδότηση για διορισμό π.χ. πολύτεκνοι, τρίτεκνοι κ.τ.λ. Όταν διοριστούν με τον τρόπο που θα διορίζονται όλοι να τυγχάνουν ευνοικής μεταχείρισης στην τοποθέτησή τους ή τη μετάθεσή τους κι αυτό όχι κατ' εξακολούθηση.