Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γιάννης Κ. | 27 Ιουνίου 2015, 23:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ και στηρίζω τις θέσεις του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ-ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ/ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Το Υπουργείο με τη ρύθμιση που προτείνει στο παρόν νομοσχέδιο προκαλεί τον πλήρη αφανισμό και τον ξαφνικό θάνατο όλων των ΠΕ60/70 που εργαζόμαστε νόμιμα και έχοντας επάρκεια τυπικών προσόντων με τα μέχρι σήμερα νομικά δεδομένα στην ειδική αγωγή. Ζητούμε: 1. Την απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 του πολυνομοσχεδίου. 2. Την αυτόματη αναγνώριση στη γενική εκπαίδευση της προϋπηρεσίας των ΠΕ70/60 που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση τόσο ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ όσο και στο ΜΕΛΛΟΝ. ΓΙΑΤΙ όπως έχουμε τονίσει επανειλημμένως σε όλα τα κείμενα που έχουμε δημοσιοποιήσει1: * Η προϋπηρεσία είναι ενιαία σε όποια δομή και αν αποκτάται και είναι του εκπαιδευτικού και όχι κάποιων επιμέρους πινάκων. Έτσι, δεν νοείται ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας των δασκάλων/νηπιαγωγών που δουλεύουν στην Ειδική Αγωγή. Σε κάθε τομέα του δημοσίου η προϋπηρεσία ακολουθεί τον εργαζόμενο, όπως συμβαίνει και στους μόνιμους συναδέλφους μας που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή έχοντας τα ίδια προσόντα με εμάς (Για παράδειγμα ένας μόνιμος συνάδελφός μας ΠΕ 60/70 με 30 χρόνια προϋπηρεσίας στην ειδική αγωγή που βρίσκεται πριν τη συνταξιοδότηση θα του αφαιρεθούν αυτά τα 30 χρόνια προϋπηρεσίας; Ή θα ισχύουν άλλα μέτρα και άλλα σταθμά για κάθε περίπτωση;). * Επιπλέον, κλάδος 70.50/60.50 δεν υφίσταται το «.50» είναι ένας συμβατικός κωδικός που επεξηγεί ποιοι εκπαιδευτικοί ΠΕ60/70 έχουν τα πρόσθετα επιστημονικά-εκπαιδευτικά προσόντα για να εργαστούν στις δομές της Ειδικής Αγωγής. Ο κλάδος όμως παραμένει ο 60/70. Και εδώ διερωτόμαστε: Πως γίνεται να μην προσμετράται αυτόματα η προϋπηρεσία στον κλάδο μας εφόσον από αυτόν προερχόμαστε; * Δεν παίρνουμε διπλή προϋπηρεσία καθώς ως φυσικά πρόσωπα κάθε χρονιά εργαζόμαστε σε μία και μόνο θέση και με την κάλυψη αυτής της θέσης αυτόματα διαγραφόμαστε από τον άλλο πίνακα. 3. Κατάργηση της υπουργικής απόφασης του 2014 η οποία προτάσσει τους ΠΕ61/71 και αποκλείει τους ΠΕ60/70 από την ειδική αγωγή. Αντικατάστασή της με: 4. Νομοθετική ρύθμιση που να μας συμπεριλαμβάνει ισότιμα ως εργαζόμενους στην Ειδική Αγωγή σε κάθε περίπτωση (στην οποία να συμπεριλαμβάνεται και η μετονομασία των οργανικών θέσεων Ειδικής Αγωγής από 61 71 σε γενικές θέσεις ΕΑΕ). ΓΙΑΤΙ: * Έχουμε ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ βασικό πτυχίο για να εργαζόμαστε στην υποτιθέμενη ενιαία εκπαίδευση. Το ψευδοεπιχείρημα περί βασικού πτυχίου δεν ευσταθεί και έρχεται σε πλήρη αντίφαση με την πραγματικότητα των μονίμων συναδέλφων. * Ξεκινήσαμε να εργαζόμαστε βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας η οποία μας έδινε πλήρη εργασιακά δικαιώματα αφού τα τυπικά μας προσόντα θεωρούνταν κατάλληλα. Πουθενά δεν υπονοούνταν ότι εμείς απλώς καλύπτουμε κενά και οι απόφοιτοι των τμημάτων ειδικής αγωγής είναι οι αποκλειστικά κατάλληλοι να δουλεύουν στην Ειδική Αγωγή. Βάσει αυτών των δεδομένων πορευτήκαμε. * Με αυτήν την έννοια και δεδομένου ότι εμείς δεν είχαμε απολύτως καμία γνώση για το τι θα επακολουθήσει, η όποια αλλαγή από πλευράς υπουργείου είναι υπό συζήτηση. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΟΜΩΣ Η ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΕ ΔΙΧΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ. * Τόσο η ηγεσία του Υπουργείου όσο και η κυβέρνηση συνολικά οφείλουν να κατανοήσουν το μείζον ζήτημα που έχει προκύψει και να εξασφαλίσουν τα δικαιώματα των εργαζομένων που πορεύονται βάσει νόμου. Η όποια αλλαγή δεν μπορεί να εξαφανίζει εργαζομένους. Όπως σε κάθε τομέα του δημοσίου και ειδικά στη εκπαίδευση οι τοποθετημένοι με άλλα κριτήρια εργαζόμενοι δεν πετιούνται στον δρόμο με την όποια αλλαγή νόμων. Το ίδιο εξάλλου, ισχύει και στους μόνιμους συναδέλφους μας. ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ, ΤΟΥΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ