Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 27 Ιουνίου 2015, 23:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εάν προσμετρηθεί η προϋπηρεσία από την Ειδική Εκπαίδευση στη Γενική Εκπαίδευση δημιουργούνται αδικίες και στα ακαδημαϊκά προσόντα των συναδέλφων εκπαιδευτικών. 1.Η αποκτηθείσα προϋπηρεσία στην Ειδική Εκπαίδευση στηρίζεται αποκλειστικά στην κατοχή Μεταπτυχιακού ή Διδακτορικού Διπλώματος στην Ειδική Εκπαίδευση ή τη Σχολική Ψυχολογία. 2.Στους συναδέλφους Γενικής Αγωγής δεν παρέχεται ανάλογη μεταχείριση για τη προσμέτρηση των ακαδημαϊκών τους προσόντων. Οι συνάδελφοι που υποστηρίζουν την άποψη ότι στον πίνακα αναπληρωτών (πρέπει να) προηγούνται συνάδελφοι με Μεταπτυχιακό ή Διδακτορικό στην Ειδική Αγωγή, δεδομένου ότι θα συλλέγουν προϋπηρεσία από δυο μεριές, ενώ συνάδελφοι με Μεταπτυχιακά και Διδακτορικά στις Επιστήμες της Αγωγής, που έχουν απόλυτη ειδίκευση στη Γενική Αγωγή, θα έπονται, επειδή δεν αναγνωρίζονται τα ακαδημαϊκά τους προσόντα στον πίνακα Γενικής Αγωγής και έτσι δεν έχουν την ευκαιρία να προηγηθούν στην απασχόληση για να συλλέξουν προϋπηρεσία. 3.Είναι νομικά πολύπλοκο το πρόβλημα. Πιθανόν δικαιότερη λύση είναι οι συνάδελφοι ΠΕ60.50 & ΠΕ70.50, οι οποίοι εργάστηκαν σε δομές Ειδικής Εκπαίδευσης, να ενταχθούν (όσοι θέλουν εθελοντικά) με νομοθετική παρέμβαση οριστικά στους κλάδους ΠΕ61/71 και από εδώ και πέρα να καταργηθούν οι επί μέρους κλάδοι ΠΕ60.50 & ΠΕ70.50. 4.Άλλη λύση είναι να αναθεωρηθούν ολοκληρωτικά οι πίνακες αναπληρωτών και να αλλάξουν τα κριτήρια κατάταξης, ώστε να μην αδικούνται συνάδελφοι της γενικής ή ειδικής αγωγής.