Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κοΐνης Τόλης | 3 Δεκεμβρίου 2009, 22:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με την επιλογή στελεχών θα ήθελα να κάνω τρεις παρατηρήσεις: 1) Τα κριτήρια επιλογής δεν θα πρέπει να είναι μόνο αντικειμενικά και μετρήσιμα αλλά θα πρέπει να δικαιολογούν ότι είναι τα απαραίτητα για ένα στέλεχος της Εκπαίδευσης. Π.χ. Αντικειμενικό κριτήριο να έχει κάποιος μεταπτυχιακό στην Αλγεβρική Τοπολογία, αλλά για να διεκπεραιώση τα οικονομικά του σχολείου θα του χρειαστούν άλλου είδους γνώσεις. 2) Η αντικειμενικότητα επιλογής επιτυγχάνεται μόνο με σύγκριση πάνω στις ίδιες ικανότητες. Ο μόνος τρόπος που θα εξασφάλιζε κάτι τέτοιο θα ήταν οι γραπτές εξετάσεις μέσω ΑΣΕΠ. Ο κάθε Διευθυντής θα πρέπει να εξετάζεται: α) στο γνωστικό του αντικείμενο, στο ίδιο τουλάχιστον επίπεδο που ζητάμε να έχουν οι εξεταζόμενοι για διορισμό, β) στο μέσο επίπεδο γνώσεων που πρέπει να έχει ένας απόφοιτος δευτεροβάθμιας Εκπ/σης, γ) στην αντιμετώπιση διοικητικών - οικονομικών προβλημάτων και δ) στην επίλυση παιδαγωγικών προβλημάτων (ό,τι τουλάχιστον ζητάμε να ξέρει ο υποψήφιος με το ΑΣΕΠ νεοδιόριστος) 3) Η επιλογή ως σχολείου επιμορφώσεως της Σχολής Δημόσιας Διοίκησης αδικεί τους συναδέλφους της επαρχίας. Προτιμώτερη θα ήταν η επιμόρφωση των στελεχών της εκπαίδευσης μέσα από το Ελεύθερο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Τέλος θα ήθελα να επισημάνω ότι την φράση "αναξιοκρατία", νομίζω πως αδικεί κατάφορα τον κλάδο. Δεν υπάρχουν και διευθυντές που προσφέρουν πραγματικό έργο;