Λανθασμένα εξισώνονται οι Διδακτικές Μονάδες με τον αριθμό των ωρών διδασκαλίας κάθε μαθήματος και με τον αριθμό των μονάδων ECTS. Αυτό προδίδει άγνοια της έννοιας και της σημασίας των πιστωτικών μονάδων. Στα περισσότερα ΑΕΙ (πλην Αθηνών και ΕΜΠ) οι πιστωτικές μονάδες έχουν καθιερωθεί χωρίς προβλήματα. Ποια ανάγκη καθιστά απαραίτητη την αλλαγή τους; Ποιά μελέτη τεκμηριώνει την ανάγκη αλλαγής τους; Συνειδητοποιείτε πόσες μέρες δουλειάς συνεπάγεται μια τέτοια αναπροσαρμογής των προγραμμάτων;
Λανθασμένα εξισώνονται οι Διδακτικές Μονάδες με τον αριθμό των ωρών διδασκαλίας κάθε μαθήματος και με τον αριθμό των μονάδων ECTS. Αυτό προδίδει άγνοια της έννοιας και της σημασίας των πιστωτικών μονάδων. Στα περισσότερα ΑΕΙ (πλην Αθηνών και ΕΜΠ) οι πιστωτικές μονάδες έχουν καθιερωθεί χωρίς προβλήματα. Ποια ανάγκη καθιστά απαραίτητη την αλλαγή τους; Ποιά μελέτη τεκμηριώνει την ανάγκη αλλαγής τους; Συνειδητοποιείτε πόσες μέρες δουλειάς συνεπάγεται μια τέτοια αναπροσαρμογής των προγραμμάτων;