Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αθηνά Μ. | 28 Ιουνίου 2015, 07:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Αναπήρων του ΟΗΕ, η οποία αποτελεί νόμο του ελληνικού κράτους (4074/2014), υποχρεώνει την Ελληνική Κυβέρνηση να διασφαλίσει ένα ενιαίο ενταξιακό εκπαιδευτικό σύστημα. Ο διαχωρισμός των εκπαιδευτικών, η μη αναγνώριση νόμιμα αποκτημένων προσόντων και η μη αναγνώριση της προϋπηρεσίας που αποκτήθηκε σε δημόσια σχολεία είναι ανεπίτρεπτα και ΑΔΙΚΑ! Δεν μπορείτε να μιλάτε για αναβάθμιση της ειδικής εκπαίδευσης και να καταδικάζετε στην ανεργία εκπαιδευτικούς που έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν με την εμπειρία και τις γνώσεις τους, ανατρέποντας ισχύοντες νόμους τόσων ετών! Η εκπαίδευση είναι μία, ενιαία και οι δομές ειδικής αγωγής υπό την εποπτεία του Υπουργείου και μέσα σε γενικά σχολεία. Σας παρακαλούμε, όπως μεριμνήσετε ώστε να υπάρξει μία δίκαιη λύση για όλους μας, μην πετάξετε στον κάλαθο των αχρήστων, την προϋπηρεσία και τον αγώνα τόσων χρόνων! Ζητάμε να αναγνωρίζεται συνολικά και στον πίνακα γενικής εκπαίδευσης (ΠΕ 70-ΠΕ 60) και στον πίνακα των ΠΕ 70.50-ΠΕ 60.50, η προϋπηρεσία όλων των συναδέλφων που εργάζονται σε δομές Ειδικής Αγωγής. Έτσι κι αλλιώς σε 2 χρόνια δεν θα υπάρχει πίνακας ειδικής αγωγής για τους ΠΕ60.50/70.50..