• Σχόλιο του χρήστη 'Κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ' | 3 Δεκεμβρίου 2009, 22:34

    Κυρία Υπουργέ το σύστημα πρόσληψης εκπαιδευτικών είναι κατά γενική ομολογία άδικο και αναξιοκρατικό, καθώς η απόκτηση προϋπηρεσίας περνά μέσα από μη ελεγχόμενες διαδικασίες. Υπάρχουν εκατοντάδες πτυχιούχων που ποτέ δε μπόρεσαν να γευτούν τον απαγορευμένο καρπό της προϋπηρεσίας. Ακόμη βλέποντας πτυχιούχους, που δεν ασχολήθηκαν ποτέ με αυτό που σπούδασαν, να τρέχουν απευθείας από το μαιευτήριο στις Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης για διορισμό, αναρωτιέμαι σε ποια χώρα ο αριθμός των παιδιών που αποκτά κάποιος αποτελεί κριτήριο για την πρόσληψη επιστημονικού προσωπικού; Ο αριθμός των παιδιών πιστοποιεί την παιδαγωγική επάρκεια ή μήπως την άριστη γνώση του γνωστικού αντικειμένου; Όλα αυτά είναι απογοητευτικά και ισοπεδωτικά για νέους πτυχιούχους ανθρώπους που προσπαθούν αξιοκρατικά και με επίπονη προσπάθεια να ξεκινήσουν την επαγγελματική τους σταδιοδρομία μέσω του γραπτού διαγωνισμού. Αρκετά πια με ρυθμίσεις 30μηνου, 24μηνου, προϋπηρεσία + ΑΣΕΠ, ΟΑΕΔ, 40%, τριτέκνων και πολυτέκνων ! Καθιέρωση χωρίς μεταβατική περίοδο του γραπτού διαγωνισμού για όλους ! Νέα μεταβατική περίοδος δεν θα άμβλυνε τις αδικίες, αλλά θα προκαλούσε νέες οξύτερες. Άλλωστε όταν το 2008 ο πρώην Υπουργός Παιδείας, κ. Στυλιανίδης, «ροκανίζοντας» στο μισό τις θέσεις του γραπτού διαγωνισμού διόρισε τους 30μηνίτες και τους έχοντες προϋπηρεσία + ΑΣΕΠ πέρα του 40% δεν έδωσε κανένα περιθώριο και αιφνιδίασε χωρίς να ιδρώσει κανενός το αφτί τα παιδιά που είχαν μπει σε τροχιά προετοιμασίας για τον γραπτό διαγωνισμό του 2008.