Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Α. | 3 Δεκεμβρίου 2009, 22:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητή κ. Υπουργέ, θεωρώ ότι το υπάρχον σύστημα πρόσληψης των εκπαιδευτικών είναι δίκαιο κι αυτό, δίοτι δίνονται στους υποψηφίους εκπαιδευτικούς 2 τρόποι επιλογής: ο ένας μέσω εξετάσεων και ο άλλος μέσω προϋπηρεσίας. Έτσι δεν δίνεται όλη η έμφαση στα φροντιστήρια για τον γραπτό ΑΣΕΠ, που οδηγούν στην παραπαιδεία και την παπαγαλία, άλλά οι υποψήφιοι, επιμορφώνονται, κάνουν μεταπτυχιακά, που μετρούν στους πίνακες προσλήψεων. Ειδικότερα, ιδίως για το χώρο της Ειδικής Αγωγής, ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ είναι ακατάλλκηλός να υποδείξει τον καλό εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής, διότι τα επίμαχα προσόντα είναι το διδακτορικό και το μεταπτυχιακό της Ειδικής Αγωγής, η γνώση της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, η γνώση της γραφής Braille και φυσικά η προϋπηρεσία που θεμελιώνει την εμπειρία και τις ενταξιακές διδακτικες προσεγγίσεις του εκπαιδευτικού. Ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ δεν μπορεί να προσεγγίσει κανένα από τα θεμελιώδη παραπάνω προσόντα και συνεπώς δεν πρέπει να εφαρμοσθεί στην Ειδική Αγωγή, αλλά να λαμβάνονται υπόψη αυτά τα προσόντα.