Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΚΙΚΗ | 28 Ιουνίου 2015, 12:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διεκδικούμε τα αυτονόητα που παραγκωνίζονται με τις ρυθμίσεις των παραγράφων 2 και 4 του πολυνομοσχεδίου. Πώς είναι δυνατόν να μην δέχεστε την διπλή μοριοδότηση των συναδέλφων που υπηρέτησαν κάτω από αντίξοες συνθήκες σε δύσβατες περιοχές της Ελλάδας τα χρόνια της κρίσης (2010-2014) κ οι οποίοι είτε αναγκάστηκαν (αλλιώς θα αντιμετώπιζαν διετή αποκλεισμό από τον πίνακα) είτε επέλεξαν συνειδητά τις συγκεκριμένες σχολικές μονάδες στηριζόμενοι στο νόμο Ν.3391/2005 άρθρο 9 παρ.3 ο οποίος παρέμενε σε ισχύ; Η ίδια η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ήταν πέρυσι υπέρμαχος της διπλής μοριοδότησης των δυσπρόσιτων και του ανοίγματος των πινάκων αναπληρωτών. Κ έπειτα πώς ενώ το υπουργείο είχε ανάγκη κ καλούσε δασκάλους και νηπιαγωγούς με κάποια ειδίκευση (σεμινάριο,μεταπτυχιακό) να υπηρετήσουν τον ευαίσθητο κλάδο της παράλληλης στήριξης τώρα δεν θέλει να αναγνωρίσει την προϋπηρεσία τους στον κλάδο γενικής από όπου προέρχονται;