Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΟΡΕΣΤΗΣ Κ. | 3 Δεκεμβρίου 2009, 23:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να ξεκινήσω με τη διαπίστωση ότι λάθη και παραλείψεις προηγούμενων ετών έχουν συμβάλλει στη δημιουργία διαφόρων "ομάδων" εκπαιδευτικών οι οποίοι αντπαλεύουν τώρα για το ποιο είναι το σωστό κριτήριο που θα δίνει το εισιτήριο για τη μονιμοποίηση. Οι απότομες αλλαγές προκαλούν σύγχυση και ανασφάλεια σε όλους εμάς που αγωνιούμε και περιμένουμε, έχοντας καταβάλλει ο καθένας τις προσπάθειες του. Για αυτό πιστεύω ότι το μεταβατικό στάδιο που ανακοίνωσε το υπουργείο (δεν προσδιορίστηκε η διάρκεια του) είναι σωστό. Οι έχοντες μεγάλη προϋπηρεσία σίγουρα δεν "θα πεταχτούν στο δρόμο", πρέπει να ικανοποιηθούν και αυτοί σταδιακά. Όμως, θα πρότεινα, να προκηρύσσονται και περισσότερες θέσεις μέσω ΑΣΕΠ σε εκείνες τις ειδικότητες, όπου ο αριθμός τέτοιων θέσεων έχει συρρικνωθεί τα τελευταία έτη, λόγω των πολλών (εκατοντάδων) προσλήψεων μέσω ρυθμίσεων. Επίσης, προτείνω να παραμείνει το 24μηνο+ΑΣΕΠ. Τέλος, θα πρέπει να σταματήσουν να ανοίγουν παράθυρα που επιτρέπουν σε κάποιους ανέξοδα και ανεμπόδιστα να πετυχαίνουν το στόχο τους διά της πλαγίας οδού, τη στιγμή που άλλοι που με κόπο και αγωνίες προσπαθούν για χρόνια, μένουν τελικά παραγκωνισμένοι.