Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ | 28 Ιουνίου 2015, 12:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με αφορμή τη συζήτηση που γίνεται για τους πίνακες αναπληρωτών και ιδιαίτερα για το θέμα της Ειδικής Αγωγής επισημαίνω τα εξής: 1.Ο κλάδος έχει ταχθεί από το 2008 και μάλιστα ομόφωνα κατά των σεμιναρίων των 400 ωρών τα οποία χαρακτήριζε μάλιστα ως σεμινάρια της “ντροπής”. Ταυτόχρονα είχε ζητήσει την κατάργηση του Ν3699/08 για την ειδική αγωγή που καθιέρωνε τα μεταπτυχιακά και τα σεμινάρια ως “προσόν” διορισμού. 2.Είναι αδιανόητο να προταχθούν στους πίνακες γενικής εκπαιδευτικοί που προσλήφθηκαν αυτόνομα στην ειδική με μεταπτυχιακά ή σεμινάρια και να εξοβελίσουν από τους πίνακες γενικής συναδέλφους, ιδιαίτερα τους νηπιαγωγούς, που έχουν δυο και τρεις επιτυχίες στον ΑΣΕΠ και να τους οδηγήσουν στην ανεργία. 3.Επισημαίνω ότι η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 και ΠΕ 70.50 σε καμία περίπτωση δεν χάνεται. Μετρά στον πίνακα Γενικής για τους μόνιμους διορισμούς. Οι αναπληρωτές όμως έχουν ξεχωριστούς πίνακες γι αυτό και όσοι προσλήφθηκαν αυτόνομα από τον πίνακα ειδικής, εκεί πρέπει να υπολογισθεί η προϋπηρεσία τους. Διαχωρισμός πινάκων Γενικής και Ειδικής Αγωγής. ΜΗ διπλασιασμός της προϋπηρεσίας αναπληρωτών σε δυσπρόσιτες περιοχές