Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Σ.Δ. | 28 Ιουνίου 2015, 12:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι πίνακες ειδικής και οι πίνακες γενικής πρέπει να παραμείνουν, όπως ακριβώς ξεκίνησαν, δηλαδή χωρισμένοι. Στην ειδική εργάστηκαν εκπαιδευτικοί με άλλα κριτήρια πρόσληψης (σεμινάρια, μετ/κά στην ειδική αγωγή). Τώρα αυτό τους το προτέρημα επιθυμούν να το εκμεταλλευτούν μεταπηδώντας στη γενική που τα κριτήρια πρόσληψης ήταν άλλα (προϋπηρεσία στη γενική αγωγή, επιτυχία, -ες ΑΣΕΠ) και να αφήσουν τα σχολεία/τμήματα ειδικής χωρίς προσωπικό και τους συνάδελφους γενικής άνεργους. Η απόφαση του υπουργείου πρέπει να εστιάσει στο κοινό δίκαιο και όχι στα προσωπικά συμφέροντα. Τέλος, έχω να επισημάνω ότι τα μεταπτυχιακά διπλώματα ειδίκευσης και γενικότερα τα ακαδημαϊκά προσόντα στο σύνολό τους πρέπει να λαμβάνονται υπόψη στους πίνακες γενικής αγωγής (νομίζω πως δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη επί τούτου, αν και θα έπρεπε). Σας ευχαριστώ.