Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Ειρήνη Π.Π.- | 3 Δεκεμβρίου 2009, 23:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κ.Υπουργέ, είμαι αδιόριστη εκπαιδευτικός και υπέρ της πρότασής σας, όλοι οι διορισμοί των εκπαιδευτικών να γίνονται μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ (αφού υπάρχει πληθώρα αδιόριστων εκπαιδευτικών) αλλά με την προυπόθεση να αλλάξει ο τρόπος διεξαγωγής του. Σίγουρα θα πρέπει να υπάρχει ακριβές χρονοδιάγραμμα του χρόνου και τρόπου διεξαγωγής του (έγκαιρη πληροφόρηση σχετικά με το πότε ακριβώς θα διεξάγεται ο διαγωνισμός-τουλάχιστον 6 μήνες νωρίτερα-,τα προσόντα που απαιτούνται για κάθε κλάδο και φυσικά συγκεκριμένη ύλη και βιβλιογραφία, ώστε να διασφαλίζεται η εγκυρότητα των απαντήσεων των θεμάτων). Συμφωνώ με την κατάργηση του θεσμού των ωρομισθίων εκπαιδευτικών και κυρίως της ρουσφετολογικής προυπηρεσίας (ΠΔΣ,ΣΔΕ,ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ ΚΤΛ.)αλλά για όσους συναδέλφους έχουν ήδη αποκτήσει προυπηρεσία στον κλάδο τους, νόμιμα και επάξια (επιτυχία στον ΑΣΕΠ, μόρια από επετηρίδα), συμφωνώ στην προσμέτρησή της και όχι στην κατάργησή της -παρόλο που η ίδια ανήκω στον πίνακα μηδενικής προυπηρεσίας εδώ και 3 έτη-! Είμαι υπέρμαχος της αξιολόγησης ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών αρκεί αυτή να γίνεται από τους κατάλληλα καταρτισμένους ανθρώπους, με νόμιμο τρόπο και φυσικά από τους ίδιους τους μαθητές, που η εμπειρία μου στην ιδιωτική εκπαίδευση, μου έχει αποδείξει ότι είναι ικανοί να κρίνουν τον εκπαιδευτικό και να επιχειρηματολογήσουν επαρκώς την όποια τους κρίση-άποψη. Τέλος, με αφορμή το νόμο 3699/2008 για τον οποίο, η σημερινή Ειδική Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας, κ.Θάλεια Δραγώνα υπήρξε εισηγήτριά του, και σε απάντηση προς τις προχθεσινές προτάσεις των μελών της Δ.Ο.Ε.για το θέμα της ειδικής αγωγής έχω να πω τα εξής: δυστυχώς, δεν είχε προβλεφθεί και ιδρυθεί μέχρι σήμερα αυτοτελές τμήμα για τον ευαίσθητο και σοβαρό τομέα της ειδικής αγωγής στη ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -όπως υπάρχει αντίστοιχο για την ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ, στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας-! Έτσι, η μόνη διέξοδος όλων των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που πραγματικά είχαν μεράκι να ασχοληθούν με τον εν λόγω τομέα, ήταν να κάνουν μεταπτυχιακό ή/και διδακτορικό! Όμως,οι κάτοχοι όλων αυτών των τίτλων σπουδών, δεν επαρκούν για να καλυφθούν τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ κενά που αφορούν το χώρο της ειδικής αγωγής! Είμαι υπέρ των σεμιναρίων (400 ωρών κ άνω) που διεξάγονται (και όχι της κατάργησής τους), όμως από φορείς που επιβλέπει και εγκρίνει για την αξιοπιστία τους και την κατάρτιση τους, το ίδιο το υπουργείο και όχι από φορείς που απώτερο στόχο έχουν το οικονομικό συμφέρον και την εξαπάτηση συναδέλφων! Θα πρέπει να ληθφεί σοβαρά υπόψιν Σας, το εν λόγω θέμα και να συνεχίσει να θεωρείται (όπως μέχρι τώρα ισχύει) και ο εν λόγω τίτλος -έστω και σεμιναριακού/επιμορφωτικού τύπου- ως ένα επιπλέον προσόν για την αξιοποίηση των στελεχών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο χώρο της ειδικής αγωγής! Με τιμή, ΕΙΡΗΝΗ Π.Π.