Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΑΝΤΩΝΗΣ | 3 Δεκεμβρίου 2009, 23:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κ. Υπουργέ νομίζω ότι η στοιχειώδης πολιτική σύνεση οδηγεί στην ανάγκη λήψης εκείνων των μέτρων , τα οποία δεν θα σταθούν αφορμή για την οριστική εκπαραθύρωση ενός μεγάλου αριθμητικά και ηλικιακά μέρους εκπαιδευτικών που βρίσκονται στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων ..και οι οποίοι λόγω ηλικίας, εμπειριών ατυχέστατων στις συμπληγάδες της εκπαιδευτικής σας πολιτικής , αλλά και πολλαπλών υποχρεώσεων, δεν έχουν καμιά διάθεση να συναινέσουν στο αναβαπτισμένο παραμυθάκι της απόλυτης "αξιοκρατίας" τύπου ΑΣΕΠ που τους σερβίρετε ... στην ανάγκη αυτή οδηγεί επίσης η απλή αριθμητική που προκύπτει από τα δεδομένα της διαβούλευσης, η οποία φτάνει πια στο τέλος της.Στο πλαίσιο της κατατέθηκαν και ιδιαιτέρως εποικοδομητικές προτάσεις με κοινωνική ευαισθησία και ουσιαστικό ενδιαφέρον για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης , αλλά και άκρως εγωκεντρικές και συμφεροντολογικές και προκλητικά ανάλγητες απέναντι σε άλλες κατηγορίες συναδέλφων , βεβαίως και υποβολιμαίες ... Το μείζον πολιτικό μήνυμα όμως , φρονώ , είναι πως εκφράστηκε μια πλημμυρίδα δίκαιης οργής για την πολυετή διακομματική πολιτική φαυλότητα , πρώτα και κύρια έργο Πασόκ , που εξαχρείωσε συνειδήσεις και κατέστησε τους εκπαιδευτικούς επαίτες - γυρολόγους και το δημόσιο σχολείο ημιθανή ασθενή στην εντατική .... Όλα τα παραπάνω δείχνουν τον πολιτικό δρόμο που οφείλετε να ακολουθήσετε σήμερα για λόγους στοιχειώδους αποκατάστασης του δικαίου έναντι των επι χρόνια μαχόμενων εκπαιδευτικών , αλλά και για την ουσιαστική αναβάθμιση της εκπαίδευσης ... Αν παρ'ελπίδα πράξετε το αδιανόητο , επαναλαμβάνοντας το πολιτικό έγκλημα που η δική σας κυβέρνηση διέπραξε το 1997 - 98 έναντι της γενιάς μας , να γνωρίζετε ότι θα μας βρείτε ενωμένους ως μια γροθιά απέναντί σας .... Και οι συνέπειες θα είναι καθοριστικές και για το σχολείο και για την πολιτική προοπτική σας , συλλογικά ως Πασόκ , και ατομικά ως προβεβλημένο στέλεχος του ... Και μη σας γελούν οι 160 έδρες σας ... Είναι έκφραση αποδοκιμασίας των προηγουμένων και απλή πίστωση χρόνου και καλής θέλησης προς εσάς .... Θυμηθείτε όμως ότι αυτή τη φορά δεν έχουμε πια τίποτε άλλο να χάσουμε , πέρα από τις αλυσίδες μας ... Ένας ακόμη από τη γενιά των περιπλανώμενων 40άρηδων και βάλε ... υ.γ. Και επειδή πιστεύω ότι διαθέτετε αίσθηση του χιούμορ , ελπίζω και γενναία δόση αυτοσαρκασμού , θα κλείσω με ένα ποιηματάκι συναδέλφου ( το αλίευσα κάπου στο διαδίκτυο ) το οποίο προσδίδει μια άλλη νετωρίζουσα και εγχρονισμένη στα καθ' ημάς εκδοχή του Καβαφικού διδακτισμού ... ίσως θα πρέπει να προστεθεί στις ασκήσεις διδακτικής του κλάδου ΠΕ 02 , στον οποίο έχω κι εγώ την τιμή αλλά και την ατυχία να συμπεριλαμβάνομαι .. ΔΗΜΟΣΙΟ Σα βγεις στον πηγαιμό για το Δημόσιο, να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος, γεμάτος πίνακες, γεμάτος ΑΣΕΠ. Τους Γερασίμους και τους Πέτρους, τη θυμωμένη Άννα να φοβάσαι, τέτοια στον δρόμο σου μπροστά σου θα τα βρεις. Ας μέν' η σκέψις σου υψηλή, μη βλασφημείς, όταν ιδέες το «πνεύμα» τους συνέχεια αραδιάζει. Τους Ευριπίδες και τους Άρηδες, την άγρια Μαριέτα θα τους συναντήσεις, είτε τους κουβανείς μες στην ψυχή σου, είτε απ' τ' αρχεία σου τους έχεις διαγραμμένους. Να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος. Πολλά τα χειμωνιάτικα πρωιά να είναι που με τι ευχαρίστησι, με τι χαρά θα μπαίνεις σε χωριά που δεν τα ξέρει ο χάρτης· να σταματήσεις σε μέρη δυσπρόσιτα, και τες καλές πραγμάτειες ν' αποκτήσεις, μόρια και μοριάκια, μήνες και χρόνια, και ηδονική προϋπηρεσία κάθε λογής, όσο μπορείς πιο άφθονη ηδονική προϋπηρεσία· μακρυά από την οικογένειά σου να βρεθείς, να μάθεις και να μάθεις από τους μονίμους. Πάντα στον νου σου νάχεις το Δημόσιο. Το βόλεμα εκεί είν' ο προορισμός σου. Αλλά μη βιάζεις το ταξείδι διόλου. Καλλίτερα χρόνια πολλά να διαρκέσει· και γέρος πια ν' αράξεις για καλά, πτώμα με όσα σου 'καναν στον δρόμο, μη προσδοκώντας γνώσι να δουν οι μαθητές σου. Το Δημόσιο σ' έδωσε τ' ωραίο ταξείδι. Χωρίς αυτό πώς θα 'βγαζες ημιμαθείς ανθρώπους; Άλλα δεν έχει να σε δώσει πια. Κι αν φαλιμέντο βρεις, το Δημόσιο δεν σε γέλασε. Αν και ηλίθιος ήσουνα, με τόση πείρα ήδη θα το κατάλαβες Δημόσιο τι σημαίνει.