Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Σοφία | 3 Δεκεμβρίου 2009, 23:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κα Διαμαντοπούλου, Είμαι αναπληρώτρια νηπιαγωγός και αυτή είναι η δεύτερη σχολική χρονιά μου. Τη θέση αυτή κατέκτησα έπειτα από συνεχείς σκληρές προσπάθειες και συμμετοχές στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και μάλιστα με την αξία μου. (χωρίς παραθυράκια). Είμαι σίγουρη ότι στη θέση μου βρίσκονται πολλοί εκπαιδευτικοί που αναμένουν να διοριστούν μέσα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα προυπηρεσίας, πράγμα δίκαιο και σωστό εφόσον και εμπειρία διαθέτουν και τις γνώσεις τους έχουν δείξει πολλάκις μέσω διαγωνισμού. Προτείνω λοιπόν να διατηρηθεί το υπάρχον σύστημα πρόσληψης των αναπληρωτών και τα νομοσχέδια 24μηνου ή 30 μηνου για τον διορισμό τους, αυτων όμως που έδωσαν Ασεπ και ήταν επιτυχόντες καταλαμβάνοντας μια πολύ καλή θέση στον πίνακα. Κα Υπουργέ, στη διαβούλευσή σας λέτε :όλοι να διορίζονται μέσω ΑΣΕΠ. Οι αναπληρωτές να μην διορίζονται με τα μόρια προυπηρεσίας! Γιατί και αυτόι μέσω ΑΣΕΠ δεν προσλήφθηκαν; Και όλες αυτές οι προσπάθειες να πάνε χαμένες; Είναι πραγματικά πολύ άδικο. Όσον αφορά το μεταβατικό στάδιο προτείνω να είναι τόσο το χρονικό διάστημα που να απορροφά τους αναπληρωτές που έχουν ήδη προσληθφεί. Κάτι τέτοιο φαντάζομαι χρειάζεται μια 3 ετία κι όχι μέχρι τη χρονιά 2010-2011 κατά την οποία θα διοριστούν οι έχοντες πάνω από 20 μήνες προυπηρεσία σημερινή. Οι υπόλοιποι τι θα απογίνουν; Εξάλλου μιλάτε για αξιοκρατία. Είναι αξιοκρατικό και δίκαιο κάτι τέτοιο; Ελπίζω να λάβετε υπόψη την περίπτωση των αναπληρωτών και να μην εφαρμοστεί ένα σύστημα που συνέχεια θα κρίνει αυτούς που ήδη έκρινε ως ικανούς. Και κάτι τελευταίο. Όσον αφορά την αξιολόγηση πιστεύω ότι ωφέλιμοι θα βρεθούν οι εκπαιδευτικοί και συνάμα οι μαθητές τους αν και εφόσον έχει επιμορφωτικό και διορθωτικό χαρακτήρα. Εξάλλου θέλω να ελπίζω ότι οι εκπαιδευτικοί αγαπούν αυτό που κάνουν και δουλεύουν με ζήλο και αγάπη για το παιδί.Δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα! Σας ευχαριστώ πολύ.