Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Γ. | 28 Ιουνίου 2015, 16:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαβάζω τα σχόλια μερικών που μιλάνε για καταστρατήγηση της ισότητας αν μετρήσουν διπλά τα δυσπρόσιτα για τις χρονιές 2010-2014. Πραγματικά είμαστε σοβαροί; Δεν ξέρατε ότι κάποια στιγμή θα άνοιγαν οι πίνακες; Είπε κανένας ότι αν ανοίξουν δεν θα μετράνε τα δυσπρόσιτα σχολεία; ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ. Στα ίδια σχολεία δουλέψαμε, τις ίδιες δυσκολίες αντιμετωπίσαμε και απαιτούμε δικαίωση έστω και καθυστερημένα. Δεν μπορείτε να μας στερήσετε και να μας κλέψετε τίποτα από αυτά που δουλέψαμε. ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Δεν υπάρχει κανένας νόμος που να καταργεί τα δυσπρόσιτα αυτές τις 5 χρονιές που δουλεύουμε. Ανοίγετε τους ΄πίνακες κατά το πώς σας βολεύει εσάς κι όχι βασιζόμενοι στους νόμους τους κράτους και στη θέληση των εκπαιδευτικών έτσι όπως αποτυπώθηκε μέσα από τους συλλόγους και τη γενική συνέλευση της ΔΟΕ. Ιδιο σχολείο, ίδιες συνθήκες , ίδιοι νόμοι ΙΔΙΑ ΑΜOΙΒΗ. Αυτό είναι ισονομία και ισότητα όσο κι αν δεν βολεύει κάποιους.