Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη B. ΑΓ. | 28 Ιουνίου 2015, 16:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να καταθέσω τις απόψεις μου, οι οποίες είναι οι εξής: 1) όλες οι επιτυχίες ΑΣΕΠ να μοριοδοτούνται στους πίνακες (κι όχι μόνο η τελευταία ή οι δύο τελευταίες). Υπάρχουν άτομα που ακολούθησαν το Νόμο, έδωσαν ΑΣΕΠ 3 και 4 φορές, πέτυχαν και αντί να εξαργυρώσουν αυτήν τους την επιτυχία με προϋπηρεσία, εξακολουθούν να είναι άνεργοι. 2) ο διαχωρισμός πινάκων ειδικής και γενικής είναι δίκαιος. Τα κριτήρια πρόσληψης είναι διαφορετικά και θα αδικηθούν άτομα που έδωσαν ΑΣΕΠ, εργάστηκαν στη γενική αγωγή και θα τους προσπεράσουν εκπαιδευτικοί που εργάστηκαν στην ειδική (με ένα σεμινάριο 400 ωρών). 3) τα τυπικά προσόντα (μετ/κά, διδ/κά) πρέπει να προσμετρούνται στους πίνακες γενικής αγωγής. Δεν γίνεται να υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά (στην ειδική αγωγή τα αντίστοιχα προσόντα παίρνουν μόρια). Ευχαριστώ πολύ.