Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΠΟΠΗ | 3 Δεκεμβρίου 2009, 23:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι 40 ετών και εκπαιδευτικός της ειδικότητας ΠΕ0402-ΧΗΜΙΚΩΝ που πήρα πτυχίο το 1993. Έχω πολλές φορές λάβει μέρος στο γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και την τελευταία φορά με επιτυχία, όχι όμως αρκετή ώστε να γίνει δυνατός ο διορισμός μου, παρά τις πολύχρονες προσπάθειες. Με τα μόρια του ΑΣΕΠ και την πολύχρονη συνεισφορά μου στην ΠΔΣ (από το 1999 και μετά) ως ωρομίσθια δεν κατάφερα ούτε φέτος να με καλέσουν ως αναπληρώτρια, παρά τα συνολικά μόρια μου 25.104 (ΑΣΕΠ+ προϋπηρεσία) απ’ τα οποία 15.000 μόρια καθαρή προϋπηρεσία. Δουλεύω για 9η χρονιά και δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο πρέπει να δίνω κάθε χρόνο ΑΣΕΠ, για να ξαναδουλεύω στις ίδιες συνθήκες (ασφαλιστικά, μισθολογικά). Να αποδείξω σε ποιον ότι γνωρίζω το αντικείμενό μου?! Πέρα από το πτυχίο μου, όλα αυτά τα χρόνια ολοκλήρωσα και δύο μεταπτυχιακά, ένα στο αντικείμενό μου κι ένα στη διδακτική του μαθήματός μου. Όλα αυτά και μόνο αυτά δείχνουν ότι είμαι εκπαιδευτικός με άριστη κατάρτιση, γνώσεις, αγάπη και μεράκι για τη δουλειά μου. Έχω κοπιάσει πάρα πολύ για να φτάσω μέχρι εδώ κι έχω κάνει πολλές θυσίες, κόπους έξοδα, οικογένεια (ακόμα είμαι ανύπαντρη) για αυτήν την «καριέρα»! Όλα αυτά τα χρόνια παλεύω με την ωρομισθία (με τρείς και εξήντα), γιατί στο πίσω μέρος του μυαλού μου έχω την προοπτική του διορισμού μου στους 24μήνες. Όταν δεν θα υπάρχει αυτό, γιατί να παλέψω; Να δίνω ξανά και ξανά ΑΣΕΠ, να είμαι παραλίγο διοριστέα (στην καλύτερη περίπτωση) και να πηγαίνω ξανά ωρομίσθια για 1 ή 2 χρόνια χωρίς καμιά προοπτική διορισμού! Όλα θα μηδενίζονται και ο επόμενος ΑΣΕΠ θα τα κρίνει όλα από την αρχή. Ποιος μπορεί να μου διασφαλίσει πως κάθε φορά θα γράφω άριστα στον ΑΣΕΠ ή ότι θα είμαι μέσα στους πρώτους 50 διοριστέους; Θα διαβάζουμε δια βίου, θα παλεύουμε με τα νούμερα και θα ανθίζει η παραπαιδεία! Μη μας αφαιρείτε το μέλλον, δεν μπορούμε να ζούμε πάντα με την ελπίδα … Κατά γενική ομολογία το σύστημα 60%-40%, με 24μήνες και μία επιτυχία ΑΣΕΠ, είναι το πιο δίκαιο. Και αυτό γιατί δίνει τη δυνατότητα στους νέους μέσα από το ΑΣΕΠ να διοριστούν ή να μαζέψουν μόρια, ώστε να μπουν στους πίνακες και να δουλέψουν. Επιπλέον δίνει στους παλαιότερους το κίνητρο να διαβάσουν, έτσι ώστε να επιτύχουν μία φορά σε ΑΣΕΠ και να διοριστούν μετά από 24μήνες προϋπηρεσίας. Μια μεταβατική περίοδος του ενός ή δύο ετών κ. Υπουργέ αρκεί για κάποιους που έχουν 24 ή 20μήνες και ΑΣΕΠ. Οι υπόλοιποι όμως που έχουν 18,15,10 ή 8μήνες και ΑΣΕΠ τί θα απογίνουν; Θα πάνε στο καλάθι των αχρήστων; Κάθε φορά που θέλετε κάτι να αλλάξετε, θα την πληρώνουμε εμείς; Δικαιώνετε και εσείς αυτούς που μας θέλουν στο περιθώριο των εξελίξεων καθιστώντας μας μια «χαμένη γενιά»! Δεν είμαστε πειραματόζωα. Είμαστε εκπαιδευτικοί με άριστη κατάρτιση, γνώσεις, αγάπη για τη δουλειά μας, αλλά κυρίως με αξιοπρέπεια. Κοπιάσαμε πολύ να φτάσουμε ως εδώ. Είναι κρίμα να μας αντιμετωπίζετε με τόση αδικία!!! Ο ΑΣΕΠ δεν είναι ο υπέρτατος κριτής, τουλάχιστον κρίνετέ μας από την μέχρι σήμερα κατάρτισή μας και την δουλειά μας, αν πραγματικά θέλετε να βελτιώσετε την ελληνική παιδεία. Χρησιμοποιείστε τα πιο αξιόλογα στελέχη με βάσει αντικειμενικά προσόντα (μεταπτυχιακά, προϋπηρεσία, έτος πτυχίου). Ελπίζω να προχωρήσετε την ελληνική παιδεία μπροστά και να μην την τελματώσετε.