Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Βαγγέλης Τ. | 3 Δεκεμβρίου 2009, 23:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι νεοδιόριστος καθηγητής σε ακριτικό νησί του Αιγαίου (διορίστηκα μέσω ΑΣΕΠ μετά από πολλά χρόνια εμπειρία στα φροντιστήρια). Παρακολουθώ την πορεία αυτής της διαβούλευσης και θα ήθελα να διατυπώσω και γω τις θέσεις μου. Αρχικά, συμφωνώ με όσους προτείνουν ως απαραίτητη πρυπόθεση για διορισμό την επιτυχία σε οποιοδήποτε ΑΣΕΠ. Θεωρώ όμως ηθικά σωστό να διατηρηθεί το υπάρχον σύστημα προσλήψεων (24μηνο, 30μηνο και 40% από τον ενιαίο) για μια μεταβατική περίοδο τουλάχιστον 2-3 ετών, για όσους επρόκειτο να διοριστούν στα προσεχή έτη. Έχουμε στο σχολείο αξιόλογους συναδέλφους, ωρομίσθιους και αναπληρωτές που ενώ ήταν επιτυχόντες στον ΑΣΕΠ δεν ήταν διοριστέοι για λίγες θέσεις και που βρέθηκαν στην άλλη άκρη της Ελλάδας αφήνοντας πίσω τους οικογένειες. Βρέθηκαν εδώ αξιοκρατικά με μόρια από υπηρέτηση σε άλλα ακριτικά σχολεία και με μόρια από τον ΑΣΕΠ. Για παράδειγμα συνάδελφος μου, για 200 άτομα δεν διορίστηκε στον ΑΣΕΠ του 07, για 150 άτομα δεν διορίστηκε στον ΑΣΕΠ του 09 (ανάμεσα σε 18000 υποψηφίους). Σήμερα υπηρετεί στο Αιγαίο, πέρυσι στα σύνορα. Φέτος για 15 ημέρες υπηρεσίας δεν διορίζεται. Κανονικά θα διοριζόταν το χρόνου. Τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να σας προβληματίσουν και να δώσετε πραγματικά αξιοκρατικές λύσεις.