1. Τα μέλη ΕΔΙΠ και ΕΕΠ με διδακτορικό δίπλωμα μπορούν να είναι επιστημονικώς υπεύθυνοι ευρωπαϊκών και διεθνών ανταγωνιστικών προγραμμάτων.
Δίνεται έτσι στο επιστημονικό προσωπικό υψηλών προσόντων των ιδρυμάτων κίνητρο να φέρουν εξωτερική χρηματοδότηση στο ίδρυμα προάγοντας συγχρόνως την έρευνα και την καινοτομία. Υπάρχει κανείς από τους εμπλεκόμενους που δεν το θέλει αυτό;
2. Τα μέλη ΕΕΠ και ΕΔΙΠ με διδακτορικό μπορούν να προκηρύσσουν την θέση τους και να εξελίσσονται σε μέλη ΔΕΠ μετά από κρίση.
Έτσι λύνεται εν μέρει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των ιδρυμάτων χωρίς επιπλέον κόστος και χωρίς να απαιτείται η βοήθεια εβδομηντάχρονων καθηγητών.
Επιπροσθέτως δίδεται κίνητρο παραγωγής επιστημονικού έργου σε νέους επιστήμονες, με πολλαπλασιαστικά οφέλη για τα ιδρύματα, χωρίς να τους εγκλωβίζει σε μία βαθμίδα χωρίς εξέλιξη.
3. Τα μέλη ΕΔΙΠ και ΕΕΠ έχουν την υποχρέωση α)να διδάσκουν από 8 έως 10 ώρες την εβδομάδα ανάλογα με τις ανάγκες του τμήματος, β) δέχονται τους φοιτητές 4 ώρες την εβδομάδα για θέματα που σχετίζονται με την εκπαιδευτική διαδικασία γ) συμμετέχουν σε όργανα και επιτροπές που έχουν σχέση με το αντικείμενό τους δ)έχουν συνολική παρουσία στο πανεπιστήμιο 22 ώρες την εβδομάδα.
Ειδικά για τα μέλη ΕΕΠ και ΕΔΙΠ που κατέχουν οργανικές θέσεις στα τμήματα , είναι ενταγμένα σε τομείς και διδάσκουν μαθήματα του προγράμματος σπουδών του τμήματος, ισχύει ό,τι και για τα μέλη ΔΕΠ όσον αφορά το ωράριο Διδασκαλίας , συνεργασίας με φοιτητές και συνολικής παρουσίας στο πανεπιστήμιο.
Τα παραπάνω προβλέπονται στους εσωτερικούς κανονισμούς των ιδρυμάτων, ποιος ο λόγος να μεταβληθούν προς το δυσμενέστερο μόνο για μία κατηγορία προσωπικού, τη στιγμή που το αντίστοιχο ωράριο των μελών ΔΕΠ μειώθηκε σε 6 ώρες διδασκαλίας και 12 ώρες συνολικής παρουσίας. Δεν πρέπει και τα μέλη ΔΕΠ να συμβάλουν στην δύσκολή συγκυρία;
4. Στα μέλη ΕΔΙΠ που είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος να μπορεί να ανατεθεί αυτοδύναμη διδασκαλία και επίβλεψη διπλωματικών εργασιών μετά από πρόταση του Τομέα και τη σύμφωνη γνώμη του τμήματος.
1. Τα μέλη ΕΔΙΠ και ΕΕΠ με διδακτορικό δίπλωμα μπορούν να είναι επιστημονικώς υπεύθυνοι ευρωπαϊκών και διεθνών ανταγωνιστικών προγραμμάτων. Δίνεται έτσι στο επιστημονικό προσωπικό υψηλών προσόντων των ιδρυμάτων κίνητρο να φέρουν εξωτερική χρηματοδότηση στο ίδρυμα προάγοντας συγχρόνως την έρευνα και την καινοτομία. Υπάρχει κανείς από τους εμπλεκόμενους που δεν το θέλει αυτό; 2. Τα μέλη ΕΕΠ και ΕΔΙΠ με διδακτορικό μπορούν να προκηρύσσουν την θέση τους και να εξελίσσονται σε μέλη ΔΕΠ μετά από κρίση. Έτσι λύνεται εν μέρει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των ιδρυμάτων χωρίς επιπλέον κόστος και χωρίς να απαιτείται η βοήθεια εβδομηντάχρονων καθηγητών. Επιπροσθέτως δίδεται κίνητρο παραγωγής επιστημονικού έργου σε νέους επιστήμονες, με πολλαπλασιαστικά οφέλη για τα ιδρύματα, χωρίς να τους εγκλωβίζει σε μία βαθμίδα χωρίς εξέλιξη. 3. Τα μέλη ΕΔΙΠ και ΕΕΠ έχουν την υποχρέωση α)να διδάσκουν από 8 έως 10 ώρες την εβδομάδα ανάλογα με τις ανάγκες του τμήματος, β) δέχονται τους φοιτητές 4 ώρες την εβδομάδα για θέματα που σχετίζονται με την εκπαιδευτική διαδικασία γ) συμμετέχουν σε όργανα και επιτροπές που έχουν σχέση με το αντικείμενό τους δ)έχουν συνολική παρουσία στο πανεπιστήμιο 22 ώρες την εβδομάδα. Ειδικά για τα μέλη ΕΕΠ και ΕΔΙΠ που κατέχουν οργανικές θέσεις στα τμήματα , είναι ενταγμένα σε τομείς και διδάσκουν μαθήματα του προγράμματος σπουδών του τμήματος, ισχύει ό,τι και για τα μέλη ΔΕΠ όσον αφορά το ωράριο Διδασκαλίας , συνεργασίας με φοιτητές και συνολικής παρουσίας στο πανεπιστήμιο. Τα παραπάνω προβλέπονται στους εσωτερικούς κανονισμούς των ιδρυμάτων, ποιος ο λόγος να μεταβληθούν προς το δυσμενέστερο μόνο για μία κατηγορία προσωπικού, τη στιγμή που το αντίστοιχο ωράριο των μελών ΔΕΠ μειώθηκε σε 6 ώρες διδασκαλίας και 12 ώρες συνολικής παρουσίας. Δεν πρέπει και τα μέλη ΔΕΠ να συμβάλουν στην δύσκολή συγκυρία; 4. Στα μέλη ΕΔΙΠ που είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος να μπορεί να ανατεθεί αυτοδύναμη διδασκαλία και επίβλεψη διπλωματικών εργασιών μετά από πρόταση του Τομέα και τη σύμφωνη γνώμη του τμήματος.