Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 48: Θέματα Ιδιωτικών Σχολείων, Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων ΓλωσσώνΣχόλιο του χρήστη Ματθαίος | 28 Ιουνίου 2015, 19:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ιδιωτικός εκπαιδευτικός στα πρόθυρα της παράνοιας Για την ανάρτηση του ΣΙΕΙΕ Δεν μπορώ να το πιστέψω! Οι ιδιοκτήτες των ιδιωτικών σχολείων συντάσσονται με τους πολέμιους της αναγνώρισης της προϋπηρεσίας! Αρνούνται στους εργαζόμενους των σχολείων τους την ιδιότητα του εκπαιδευτικού... Δηλαδή οι άνθρωποι στα ιδιωτικά σχολεία δεν διδάσκουν το ίδιο αναλυτικό πρόγραμμα με τους συναδέλφους στα δημόσια, δεν αξιολογούν τους μαθητές τους και δεν υπογράφουν ισότιμους τίτλους με αυτούς. Εκπαιδευτήρια χωρίς εκπαιδευτικούς… αν μπορούσαν να δουν λίγο πιο μακριά θα αντιλαμβάνονταν τι επαγωγικούς συνειρμούς δημιουργεί το αντιπολιτευτικό τους μένος. (Την σκοπιμότητα την καταλαβαίνω . Την πιθανότητα να μην αντιλαμβάνεται κάποιος ότι προϋπηρεσία σημαίνει προηγούμενη εργασιακή εμπειρία στο ίδιο αντικείμενο, την απορρίπτω) Για τον κ Μπράτη Του αφιερώνω το σχόλιο ενός συναδέλφου από παλιότερες εποχές: …δηλαδή οι πιλότοι της κρατικής Ολυμπιακής είναι πιλότοι ενώ της ιδιωτικής Aegean είναι προσωπικό εδάφους. Για την προσφορά του στο κίνημα των ιδιωτικών εκπαιδευτικών, του αφιερώνω την ανάρτηση των εργοδοτών. Χωρίς την συμμετοχή του θα ήταν πραγματικά λειψή… Και τέλος για να καταλαβαινόμαστε: η συμμετοχή στην επιτροπή και η έκφραση γνώμης από ένα σύμβουλο του αναπληρωτή υπουργού είναι «αντιδεοντολογική» γιατί υπήρξε συνδικαλιστής των ιδιωτικών εκπαιδευτικών ενώ η συμμετοχή του συνδικαλιστή της ΔΟΕ αυτονόητη. Η συνδικαλιστική –κομματική γραφειοκρατία στα χειρότερα της…