Σύμφωνα με τα σχόλια στην διαβούλευση και τις γνώμες πολιτών και υποψηφίων, η ύπαρξη εξετάσεων και με το σύστημα που ίσχυε μέχρι το 2015, για τους αποφοίτους, δεν είναι αναγκαίο και μόνο προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει, σε αντίθεση με το 10% χωρίς νέα εξέταση.
Αφού στην πραγματικότητα η μόνη διαφορά του ενός συστήματος με το άλλο είναι η μείωση των μαθημάτων και εφόσον με την τελευταία νομοθετική ρύθμιση σας δόθηκε η δυνατότητα, σε όσους το επιθυμούν, να εξεταστούν σε 1 επιπλέον μάθημα και να επιλέξουν 2 επιστημονικά πεδία, η καλύτερη λύση είναι να νομοθετηθεί αυτό που ίσχυσε και στις άλλες 2 περιπτώσεις μείωσης πανελλαδικών μαθημάτων, από το 2000.
Δηλαδή οι απόφοιτη και κάτοχοι βεβαίωσης πρόσβασης από το 2000 και μετά να μπορούν είτε να εξετάζονται, για το 90%, στα 4-5 μαθήματα, είτε να προσπαθήσουν να εισαχθούν ,χωρίς νέα εξέταση, για το 10%.
Είναι αυτό που εφαρμόστηκε και διευκόλυνε χιλιάδες υποψηφίους μέχρι το 2011.
Σύμφωνα με τα σχόλια στην διαβούλευση και τις γνώμες πολιτών και υποψηφίων, η ύπαρξη εξετάσεων και με το σύστημα που ίσχυε μέχρι το 2015, για τους αποφοίτους, δεν είναι αναγκαίο και μόνο προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει, σε αντίθεση με το 10% χωρίς νέα εξέταση. Αφού στην πραγματικότητα η μόνη διαφορά του ενός συστήματος με το άλλο είναι η μείωση των μαθημάτων και εφόσον με την τελευταία νομοθετική ρύθμιση σας δόθηκε η δυνατότητα, σε όσους το επιθυμούν, να εξεταστούν σε 1 επιπλέον μάθημα και να επιλέξουν 2 επιστημονικά πεδία, η καλύτερη λύση είναι να νομοθετηθεί αυτό που ίσχυσε και στις άλλες 2 περιπτώσεις μείωσης πανελλαδικών μαθημάτων, από το 2000. Δηλαδή οι απόφοιτη και κάτοχοι βεβαίωσης πρόσβασης από το 2000 και μετά να μπορούν είτε να εξετάζονται, για το 90%, στα 4-5 μαθήματα, είτε να προσπαθήσουν να εισαχθούν ,χωρίς νέα εξέταση, για το 10%. Είναι αυτό που εφαρμόστηκε και διευκόλυνε χιλιάδες υποψηφίους μέχρι το 2011.