Συμφωνώ απόλυτα ότι τα μέλη ΕΔΙΠ είναι ένας πολυσυλλεκτικός κλάδος και ακριβώς για αυτόν τον λόγο θα πρέπει να αποσαφηνιστούν κάποια βασικά πράγματα που συμβάλουν στην ισονομία και την αξιοκρατία του κλάδου.
Θα πρότεινα την πλήρη καταγραφή του προσωπικού βάσει των τυπικών προσόντων.
Όσοι για οποιοδήποτε λόγο ανήκουν στον κλάδο ΕΔΙΠ και είναι απόφοιτοι ΔΕ να τοποθετηθούν στον κλάδο ΕΤΕΠ.
Όσοι είναι απόφοιτοι ΤΕ/ΠΕ αλλά και αυτοί που κατέχουν μάστερ να μπορούν διδάξουν επικουρικά.
Όσοι είναι κάτοχοι διδακτορικού να μπορούν να έχουν αυτοδύναμη διδασκαλία και να τους δίνεται η δυνατότητα εξέλιξης σε μέλος ΔΕΠ ύστερα από κρίση της σχολής και εφόσον βρίσκονται στην καταληκτική βαθμίδα.
Επίσης τα καθήκοντα των μελών ΕΔΙΠ να είναι αποκλειστικά διδακτικά και επιστημονικά.
ευχαριστώ.
Συμφωνώ απόλυτα ότι τα μέλη ΕΔΙΠ είναι ένας πολυσυλλεκτικός κλάδος και ακριβώς για αυτόν τον λόγο θα πρέπει να αποσαφηνιστούν κάποια βασικά πράγματα που συμβάλουν στην ισονομία και την αξιοκρατία του κλάδου. Θα πρότεινα την πλήρη καταγραφή του προσωπικού βάσει των τυπικών προσόντων. Όσοι για οποιοδήποτε λόγο ανήκουν στον κλάδο ΕΔΙΠ και είναι απόφοιτοι ΔΕ να τοποθετηθούν στον κλάδο ΕΤΕΠ. Όσοι είναι απόφοιτοι ΤΕ/ΠΕ αλλά και αυτοί που κατέχουν μάστερ να μπορούν διδάξουν επικουρικά. Όσοι είναι κάτοχοι διδακτορικού να μπορούν να έχουν αυτοδύναμη διδασκαλία και να τους δίνεται η δυνατότητα εξέλιξης σε μέλος ΔΕΠ ύστερα από κρίση της σχολής και εφόσον βρίσκονται στην καταληκτική βαθμίδα. Επίσης τα καθήκοντα των μελών ΕΔΙΠ να είναι αποκλειστικά διδακτικά και επιστημονικά. ευχαριστώ.