Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Πάνος | 28 Ιουνίου 2015, 21:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡ. ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η εγκύκλιος που συντάσσεται κάθε χρόνο και καλεί τους αναπληρωτές να καταθέσουν τα δικαιολογητικά τους ώστε να ενταχθούν στους πίνακες της ειδικής αγωγής αναφέρει στο Κεφάλαιο Β: “Προϋπηρεσία που προσμετράται στους πίνακες” ότι: η προϋπηρεσία που προσμετράται στους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων είναι αυτή που προσφέρθηκε: α) στα δημόσια σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αρμοδιότητας του Υπουργείου Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, εφόσον η πρόσληψη έχει γίνει από: i) το Υπουργείο Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ή από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και Διευθύνσεις Εκπαίδευσης» Εκτός των παραπάνω, η ίδια εγκύκλιος ορίζει πως οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής μπορούν να προσληφθούν στις δομές ειδικής αγωγής. Αναγνωρίζει με αυτόν τον τρόπο ότι οι δομές ειδικής αγωγής ανήκουν στο δημόσιο σύστημα παιδείας της χώρας άρα οι προϋπηρεσία σε αυτές τις δομές πρέπει να προσμετράται στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής. Το Υπουργείο με αυτή τη ρύθμιση που προωθεί κάνει σαφές ότι δεν θεωρεί εκπαιδευτικούς τους εκπαιδευτικούς της ειδικής αγωγής, αφού δεν προσμετρά την προϋπηρεσία τους στους πίνακες της γενικής αγωγής, όπως συνέβαινε πάντοτε σε όλες τις βαθμίδες. Εάν λοιπόν κατατεθεί και περάσει η ρύθμιση αυτή, και μάλιστα αναδρομικά όπως ζητάνε διάφοροι, είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στην ανεργία δασκάλους και νηπιαγωγούς με τουλάχιστον 6 χρόνια υπηρεσίας που έχουν στην κατοχή τους μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο. Αυτό θα συμβεί διότι: α. στους πίνακες της γενικής αγωγής δε θα μετρήσει η προϋπηρεσία προσφέρθηκε στις δομές της ειδικής αγωγής με αποτέλεσμα να χάσουν χιλιάδες θέσεις στην κατάταξή τους, β. στους πίνακες της ειδικής με την υπ΄αριθμ΄ 128005/Δ2/08-08-2014 υπουργική απόφαση προηγούνται οι ΠΕ71 και ΠΕ61 αντίστοιχα. Αυτό σημαίνει ότι κάθε χρόνο χάνουν αρκετές θέσεις, αφού τους προσπερνούν οι απόφοιτοι των συγκεκριμένων τμημάτων. Θεωρούμε ότι οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται στην ειδική αγωγή δικαιούνται βάσει νόμου, αλλά και στα πλαίσια της ισονομίας και της δικαιοσύνης στην εκπαίδευση, να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία τους στους πίνακες της γενικής αγωγής. Είναι αντιφατικό στο τραπέζι της ειδικής αγωγής να κάθονται μαζί έννοιες όπως η ένταξη, η συνεκπαίδευση και ο διαχωρισμός. Η εκπαίδευση είναι ενιαία και η εκπαιδευτική υπηρεσία κάθε εκπαιδευτικού με οποιαδήποτε εργασιακή σχέση, σε όποια βαθμίδα εκπαίδευσης παρέχεται ΠΡΕΠΕΙ να αναγνωρίζεται. Αν η αναβάθμιση στην ειδική αγωγή συμβαδίζει με την έννοια του διαχωρισμού όπως παραπλανητικά ισχυρίζονται κάποιοι τότε όντως κάτι δε μάθαμε καλά στα μεταπτυχιακά μας. Με βάση αυτές τις απόψεις λοιπόν να φανταστώ ότι εάν έχουν μαθητή που χρειάζεται παράλληλη στήριξη τον βγάζουν έξω από την τάξη μαζί με τον εκπαιδευτικό (εάν έχει προσληφθεί από τον πίνακα της ειδικής αγωγής)… ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ