Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γεωργία Κοντολέων | 28 Ιουνίου 2015, 21:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απαράδεκτη η παράγραφος 4 του άρθρου 47. Αδιανόητος Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ! Οι εκπαιδευτικοί της Ειδικής Αγωγής με πληθώρα προσώντων στην εκπαίδευση (μεταπτυχιακά στη σχολική ψυχολογία, διδακτορικά, σεμινάρια στη δυσλεξία, στη διάσπαση προσοχής κ.τ.λ.) είναι πιο μάχιμοι από ποτέ και από οποιονδήποτε άλλο για να επιλύσουν τα εκπαιδευτικά ζητήματα της γενικής εκπαίδευσης, αλλά και συνάμα της ειδικής εκπαίδευσης, που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της γενικής εκπαίδευσης. Λόγω υψηλών προσώντων προτείνεται να αξιοποιούνται ταυτόχρονα στη διάθεση ειδικής - γενικής εκπαίδευσης. Συυνεπώς αναγκαία και δίκαιη κρίνεται η συνολική αναγνώριση της προυπηρεσίας αναδρομκά, αλλά και στο μέλλον