Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ MANETAΣ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 00:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κα υπουργέ και κυβέρνηση, επιλέξατε αυτόν τον τρόπο διαβούλευσης και ευελπιστώ να ορίσετε συναντήσεις με τους φορείς και τους εκλεγμένους εκπροσώπους των ενδιαφερόμενων καθηγητών-γονέων-μαθητών για περαιτέρω ανάπτυξη των απόψεων τους. Παρ'όλα αυτά επιτρέψετε μου δύο λόγια για αυτό που σκοπεύετε να κάνετε εσείς και η κυβέρνηση. Για την δύσκολη κατάσταση που βρίσκεται το ελληνικό σχολείο σήμερα ο μόνος που δεν ευθύνεται είναι ο εκπαιδευτικός. Γ'αυτό λοιπόν μην τον στοχοποιείτε. Το πρόβλημα του συστήματος είναι το ότι δεν δίνονται κονδύλια δια την αναβάθμιση της παιδείας. Φιάξτε πρώτα τα σχολεία (κτήρια όπου δεν υπάρχουν, εξοπλίστε τα με εργαστηριακές αίθουσες, γήπεδα αθλοπαιδιών, βιβλιοθήκες κλπ), για να γίνουν ελκυστικά στον μαθητή και να κάνετε πράξη το "ολοήμερο" σε λειτουργική βάση, για να ανοίξουν και θέσεις εργασίας και μετά θα καταλάβετε αν χρειάζεται αλλαγή του τρόπου πρόσληψης των εκπαιδευτικών. Για να μην αλλάξει ο σχεδιασμός των οικογενειών των εκπαιδευτικών, για ένα κράτος που σέβεται τους πολίτες του και τέλος κατά "το μη χείρον βέλτιστον", τώρα δεν χρειάζεται αλλαγή τρόπου πρόσληψης! Προτείνω Να διατηρηθούν οι πίνακες ως έχουν και το 40%-60%. Να διατηρηθούν ως έχουν οι πίνακες πρόσληψης των πολυτέκνων ως κοινωνικό κριτήριο (ειδικά για την χώρα μας) για ευνόητους λόγους! Εαν το υπουργείο και η κυβένηση γενικότερα θέλουν να μην υποβαθμιστούν τα πανεπιστήμια και τα πτυχία που δίνουν (βάζοντας τους πτυχιούχους στην απαράδεκτη δοκιμασία του ΑΣΕΠ), ας κάνουν ένα πρόγραμμα σπουδών θέτοντας τα κατάλληλα παιδαγωγικά μαθήματα για όσους φοιτητές θέλουν να γίνουν εκπαιδευτικοί και έτσι ο κάθε ενδιαφερόμενος να προγραμματίζει την ζωή του και να μην κρίνεται η επαγγελματική του αποκατάσταση μέσα σε 4 ωρες!!! Νομίζω οτι οι λύσεις υπάρχουν μέσα σε απλά και πάνω απ'όλα ανθρώπινα πλαίσια! Η λογική "πονάει κεφάλι-κόψει κεφάλι" ή η λογική του "διαίρει και βασίλευε" πρέπει να αποριφθεί!!! Ευχαριστώ για την φιλοξενεία ένας εκπαιδευτικος