Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αδριανή Κατσανούλη | 28 Ιουνίου 2015, 22:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών-δασκάλων με μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή. Ενιαία εκπαίδευση και ενταξιακή εκπαίδευση σημαίνει ενιαία προϋπηρεσία και αναδρομικά και για το μέλλον και στους 2 πίνακες. Επιπλέον, επειδή έχουμε και εμείς βασικό πτυχίο παιδαγωγικό, όπου παγκοσμίως θεωρείται απαραίτητο για να χτίσεις εξειδίκευση στην ειδική αγωγή, δηλαδή τα κατάλληλα προσόντα να είμαστε τουλάχιστον με ισότιμους όρους, αλλά και επειδή πήγαμε βάσει του ΙΣΧΥΟΝΤΑ νόμου, επιχείρημα και γεγονός ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΗ από τους αρμόδιους μιας αριστερής κυβέρνησης, θα πρέπει, οι ήδη εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί με μεταπτυχιακά/διδακτορικά και προϋπηρεσία να ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΙΣΌΤΙΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ 61/71. Μια αριστερή κυβέρνηση, οφείλει να βρει μια κοινή δίκαιη λύση για τους εργαζομένους-εκπαιδευτικούς, να κατοχυρώνει τα εργασιακά δικαιώματα. Τέλος, θα πρέπει να αναφερθεί, ότι το φθηνό επιχείρημα της ταξικότητας για πολλούς από εμάς δεν ισχύει. Πολλοί επιλέξαμε να επενδύσουμε τα όσα χρήματα είχαμε σε περαιτέρω σπουδές και όχι σε υλικά αντικείμενα, πολλοί από εμάς πήραμε υποτροφίες για να σπουδάσουμε. Δεν νοείται να τσουβαλιάζουμε τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών όλων των μεταπτυχιακών και όλους.