ΑΡΣΗ ΑΔΙΚΗΣ, ΑΝΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΜΕ ΑΠΟΛΕΣΘΕΙΣΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΠΡΩΗΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Καταθέτουμε το παρόν σχόλιο στη διαβούλευση, ώστε να γίνει η αναγκαία νομοθετική παρέμβαση στο παρόν πολυνομοσχέδιο με την οποία:
.
Ως Σχολικοί Σύμβουλοι, που είχαμε την «ατυχία» να κατέχουμε οργανική θέση σε Πειραματικό Σχολείο, στερηθήκαμε του δικαιώματος που προνόησε ο νομοθέτης με την παρ. 6 του άρθρου 51 του Ν.3966/2011 και επικουρικά με την παρ. 2 του άρθρου 27 του Ν.3848/2010, με την παραπομπή μας στη διαδικασία της υπεραριθμίας, ομού με όλους τους εκπαιδευτικούς του οικείου ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, όπως άστοχα, άδικα και μη αναλογικά ορίζει η 85748/Δ1/25-6-2013 και με συνέπεια, να εξακολουθούμε να μένουμε χωρίς οργανική θέση και στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ μετά από επανειλημμένες αξιολογήσεις και πολυετή εκπαιδευτική προϋπηρεσία.
Με εκτίμηση
Μαρία Συργιάννη Ζαχαρίας Μανουσαρίδης
Σχολική Σύμβουλος Θεολόγων Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής
Περιφερειακής Δ/νσης Εκπ/σης Κεντρικής Μακεδονίας
ΑΡΣΗ ΑΔΙΚΗΣ, ΑΝΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΜΕ ΑΠΟΛΕΣΘΕΙΣΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΠΡΩΗΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Καταθέτουμε το παρόν σχόλιο στη διαβούλευση, ώστε να γίνει η αναγκαία νομοθετική παρέμβαση στο παρόν πολυνομοσχέδιο με την οποία: . Ως Σχολικοί Σύμβουλοι, που είχαμε την «ατυχία» να κατέχουμε οργανική θέση σε Πειραματικό Σχολείο, στερηθήκαμε του δικαιώματος που προνόησε ο νομοθέτης με την παρ. 6 του άρθρου 51 του Ν.3966/2011 και επικουρικά με την παρ. 2 του άρθρου 27 του Ν.3848/2010, με την παραπομπή μας στη διαδικασία της υπεραριθμίας, ομού με όλους τους εκπαιδευτικούς του οικείου ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, όπως άστοχα, άδικα και μη αναλογικά ορίζει η 85748/Δ1/25-6-2013 και με συνέπεια, να εξακολουθούμε να μένουμε χωρίς οργανική θέση και στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ μετά από επανειλημμένες αξιολογήσεις και πολυετή εκπαιδευτική προϋπηρεσία. Με εκτίμηση Μαρία Συργιάννη Ζαχαρίας Μανουσαρίδης Σχολική Σύμβουλος Θεολόγων Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Περιφερειακής Δ/νσης Εκπ/σης Κεντρικής Μακεδονίας