A. Επειδή σε αρκετά ΤΕΙ τα μέλη ΕΤΕΠ, ΕΔΙΠ είναι λίγα και υπάρχει αδυναμία συγκρότησης συλλογικών οργάνων, προτείνουμε μετά την πρόταση της παραγράφου 3 β) «Οι εκπρόσωποι ορίζονται με τους αναπληρωματικούς τους από τα οικεία συλλογικά τους όργανα», καθώς και στο τέλος της παραγράφου 11 β) να προστεθεί η πρόταση:
Σε περίπτωση ανυπαρξίας συλλογικών οργάνων των παραπάνω κατηγοριών, ο εκπρόσωπος και ο αναπληρωματικός του εκλέγονται με μυστική ψηφοφορία των μελών της κάθε μίας κατηγορίας ξεχωριστά.
B. (Ν 4186/13, άρθρο 39, παράγραφος 27 «Με απόφαση της Συγκλήτου, η οποία εκδίδεται μετά από εισήγηση της Συνέλευσης του οικείου Τμήματος μπορεί να ανατίθεται στα μέλη της κατηγορίας Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.) και Ειδικού Τεχνικού Εργαστηριακού Προσωπικού (Ε.Τ.Ε.Π.) αυτοδύναμο διδακτικό έργο.»). Δεδομένου ότι ανατίθεται αυτοδύναμο διδακτικό έργο στο ΕΔΙΠ και ΕΤΕΠ, οι εκπρόσωποι ΕΕΠ, ΕΔΙΠ και ΕΤΕΠ θα πρέπει να έχουν λόγο στην κατανομή διδακτικού έργου και στο πρόγραμμα σπουδών. Προτείνουμε λοιπόν η τελευταία πρόταση της παρ. 11. γ) να διατυπωθεί ως εξής:
"Στις ψηφοφορίες που διεξάγονται για τις υποπεριπτώσεις γγ΄ και δδ’ δικαίωμα ψήφου έχουν τα μέλη ΔΕΠ οι εκπρόσωποι ΕΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ και ο εκπρόσωπος των προπτυχιακών φοιτητών".
A. Επειδή σε αρκετά ΤΕΙ τα μέλη ΕΤΕΠ, ΕΔΙΠ είναι λίγα και υπάρχει αδυναμία συγκρότησης συλλογικών οργάνων, προτείνουμε μετά την πρόταση της παραγράφου 3 β) «Οι εκπρόσωποι ορίζονται με τους αναπληρωματικούς τους από τα οικεία συλλογικά τους όργανα», καθώς και στο τέλος της παραγράφου 11 β) να προστεθεί η πρόταση: Σε περίπτωση ανυπαρξίας συλλογικών οργάνων των παραπάνω κατηγοριών, ο εκπρόσωπος και ο αναπληρωματικός του εκλέγονται με μυστική ψηφοφορία των μελών της κάθε μίας κατηγορίας ξεχωριστά. B. (Ν 4186/13, άρθρο 39, παράγραφος 27 «Με απόφαση της Συγκλήτου, η οποία εκδίδεται μετά από εισήγηση της Συνέλευσης του οικείου Τμήματος μπορεί να ανατίθεται στα μέλη της κατηγορίας Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.) και Ειδικού Τεχνικού Εργαστηριακού Προσωπικού (Ε.Τ.Ε.Π.) αυτοδύναμο διδακτικό έργο.»). Δεδομένου ότι ανατίθεται αυτοδύναμο διδακτικό έργο στο ΕΔΙΠ και ΕΤΕΠ, οι εκπρόσωποι ΕΕΠ, ΕΔΙΠ και ΕΤΕΠ θα πρέπει να έχουν λόγο στην κατανομή διδακτικού έργου και στο πρόγραμμα σπουδών. Προτείνουμε λοιπόν η τελευταία πρόταση της παρ. 11. γ) να διατυπωθεί ως εξής: "Στις ψηφοφορίες που διεξάγονται για τις υποπεριπτώσεις γγ΄ και δδ’ δικαίωμα ψήφου έχουν τα μέλη ΔΕΠ οι εκπρόσωποι ΕΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ και ο εκπρόσωπος των προπτυχιακών φοιτητών".